Uutiset:
Biaudet sanoo, ettei tämä riitä. Hänen mukaansa Ruotsissa seksin ostamisen täyskielto on tuottanut hyviä tuloksia.
– Ruotsissa seksin ostaminen kriminalisoitiin vuonna 1999 ja siellä se on vaikuttanut todella rajusti asenteisiin.
Biaudetin mukaan Tukholman lääninhallituksen tietojen mukaan Ruotsissa seksiä ostaneiden miesten osuus on pienempi kuin muissa Pohjoismaissa.
^ Niinpä. Minunkin kai pitäisi saada vapaasta tahdostani käyttää laillisesti tarjolla olevia palveluita, mutta naisjärjestöt haluavat tehdä minusta rikollisen. Missä miesjärjestöt?
Mistä syystä? Siitä saa rahaa.Minä olen kaikissa kohdissa samaa mieltä kanssasi mutta mieleeni nousi muutama seikka joka ei ole "oikein" ainakin tietyssä mielessä.
Kenen kanssa? Sellaisten mieshenkilöiden kanssa, jotka ovat täysi-ikäisiä, halukkaita ja maksukykyisiä.
Millä ehdoilla? Niillä ehdoilla, että minulle maksetaan itse määräämäni hinta ja että minun seurassani käyttäydytään yhteisten sopimusten mukaisesti.
Tämä on minusta aika suoraviivainen oman tahdon ilmaisu. Miksen muka ansaitsisi tehdä oman tahtoni mukaisia valintoja omassa seksielämässäni, kun tahtoni ei ole ristiriidassa kenenkään toisen ihmisen oikeuksien kanssa?
Minä olen kaikissa kohdissa samaa mieltä kanssasi mutta mieleeni nousi muutama seikka joka ei ole "oikein" ainakin tietyssä mielessä.
Ekaksikin seksityö ei ole tasavertainen mahdollisuus kaikille kansalaisille. Esimerkiksi minun tilanteeni on toinen kuin sinun. Jos minä päättäisin tai olisin päättänyt alkaa seksinmyyjäksi, olisin jo kuollut nälkään. Minä en saisi asiakkaita joten koska olen halunnut säilyä hengissä, on pitänyt käyttää "opiskele ja mene töihin" vaihtoehtoa joka on osoittautunut aika työlääksi vaihtoehdoksi mutta tuota samaa voi tasavertaisesti kaikki suomalaiset käyttää. Ei edes kaikki naiset menestyisi seksityöntekijöinä, jo pelkkä ulkonäkö asettaa monelle esteen.
Toinen mieleeni tullut seikka liittyy tavallaan näihin Veikkaus-kuvioihin, pelinsä on addiktoivia ja osa jengistä käyttää siihen liikaa rahaa. Myös hupakoissakäynti voi olla addiktoivaa ja joissakin tapauksissa perheenisät käyttää liian suuren osan talousrahoista hupakointiin - myös he kuuluvat porukkaan "maksukykyiset". Tämä ongelma ei toki ratkeaisi kriminalisoimalla seksin myynti, asia ei lopu kielloilla. Etenkään internet-aikakaudella joka tarjoaa monenlaisia mahdollisuuksia markkinoinnille.
Mitä feministeihin tulee, ilmeisesti he eivät vain suostu uskomaan että on olemassa Kuningatar Perseen kaltaisia seksinmyyjiä tai väittävät että heitä on vain pieni osa koko porukasta.
Minulla pitäisi täysi-ikäisenä Suomen kansalaisena olla itsemääräämisoikeus mm. siinä asiassa, että mistä syistä, kenen kanssa ja millä ehdoilla harrastan seksiä, siis niin kauan kun en käytä itsemääräämisoikeuttani toisten ihmisten oikeuksien polkemiseen.
seksityö ei ole tasavertainen mahdollisuus kaikille kansalaisille. Esimerkiksi minun tilanteeni on toinen kuin sinun. Jos minä päättäisin tai olisin päättänyt alkaa seksinmyyjäksi, olisin jo kuollut nälkään.
Aika hyvin vastailet itse esittämiisi kysymyksiin, etenkin kun otetaan huomioon ilmoituksesi alkulause jossa kerrot ettet ymmärrä koko juonteesta pätkän vertaa.Minä olen kaikissa kohdissa samaa mieltä kanssasi mutta mieleeni nousi muutama seikka joka ei ole "oikein" ainakin tietyssä mielessä.
Ekaksikin seksityö ei ole tasavertainen mahdollisuus kaikille kansalaisille. Esimerkiksi minun tilanteeni on toinen kuin sinun. Jos minä päättäisin tai olisin päättänyt alkaa seksinmyyjäksi, olisin jo kuollut nälkään. Minä en saisi asiakkaita joten koska olen halunnut säilyä hengissä, on pitänyt käyttää "opiskele ja mene töihin" vaihtoehtoa joka on osoittautunut aika työlääksi vaihtoehdoksi mutta tuota samaa voi tasavertaisesti kaikki suomalaiset käyttää. Ei edes kaikki naiset menestyisi seksityöntekijöinä, jo pelkkä ulkonäkö asettaa monelle esteen.
Toinen mieleeni tullut seikka liittyy tavallaan näihin Veikkaus-kuvioihin, pelinsä on addiktoivia ja osa jengistä käyttää siihen liikaa rahaa. Myös hupakoissakäynti voi olla addiktoivaa ja joissakin tapauksissa perheenisät käyttää liian suuren osan talousrahoista hupakointiin - myös he kuuluvat porukkaan "maksukykyiset". Tämä ongelma ei toki ratkeaisi kriminalisoimalla seksin myynti, asia ei lopu kielloilla. Etenkään internet-aikakaudella joka tarjoaa monenlaisia mahdollisuuksia markkinoinnille.
Mitä feministeihin tulee, ilmeisesti he eivät vain suostu uskomaan että on olemassa Kuningatar Perseen kaltaisia seksinmyyjiä tai väittävät että heitä on vain pieni osa koko porukasta.
Minä en nyt ymmärtänyt pätkänkään vertaa, että mikä tässä ei ollut "oikein". Lainasitko varmasti oikeaa viestiä?
Siis eikö ole "oikein", että minä ansaitsen toisiin kansalaisiin nähden tasavertaisen itsemääräämisoikeuden, koska minulla on keskimääräistä paremmat mahdollisuudet työskennellä seksin myyjänä? Vai mitä tarkoitit?
Se, mihin aikuiset ihmiset käyttävät rahansa, ei ole minun asiani. En ymmärrä, miten tämä liittyy minun seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteeni. Oliko asiasi se, että minun tarjoukseni myytävänä olevasta seksistä polkee heidän oikeuksiaan, koska se vaikeuttaa heidän taisteluaan addiktiota vastaan? Suomen laki ei kyllä sano noin. Tietysti, jos huomaan jossakussa henkilössä jotain huolestuttavaa, voin normaaleista toimintavoistani poiketen kieltäytyä palvelemasta häntä, mutta sen enempään en pysty. Minä en voi tehdä toisten valintoja heidän puolestaan, enkä voi olla tienaamatta elantoani siksi, koska joku saattaa tietämättäni käyttää palveluitani itsensä ja perheensä satuttamiseen. Tässä mielessä olen samassa asemassa Alkon, tupakanmyyjien ja sen Veikkauksen kanssa, ja aion edellä mainittujen rinnalla jatkaa myyntiä siitä huolimatta, että joku asiakkaistani saattaa selkäni takana väärinkäyttää sitä, mitä hänelle tarjoan.
Seksin myyminenkin on ihan oikeaa, työlästä työtä. Ja minä opiskelen korkeakoulussa. Minäkin siis olen parhaillaan käyttämässä tätä "opiskele ja mene töihin" -taktiikkaa, sillä erotuksella valtavirrasta että minä menin opiskelemaan ja töihin yhtä aikaa. Olet ihan oikeassa, se on aika työlästä.
Nuo nyt eivät ole feministejä, kun näyttävät tavoittelevan minun eriarvoistamistani tässä yhteiskunnassa. En pilaa feminismin nimeä kutsumalla noita feministeiksi, vaan sanon kuvaavammin, että Paskanaiset ry ja Naisvihajärjestö. Ne saavat kieltää olemassaoloni juuri niin paljon kuin haluavat, se ei estä minua elämästä ja olemasta. Minä päätän omasta seksielämästäni, ja vieläpä ihan vapaaehtoisesti, sen sijaan että ulkoistaisin päätäntävallan jollekin ulkopuoliselle taholle. Surullista, että minä ja oikeuteni olemme näille naisten sortamista ajaville järjestöille niin pelottava ajatus, etteivät uskalla edes ajatella minun olevan todellinen.
Jos minä olisin päättänyt ryhtyä koodariksi tai jääkiekkoilijaksi, olisin kuollut nälkään. Kaikista ei tosiaan ole kaikkiin töihin, mutta ei kai se voi tarkoittaa, että niiden töiden tekemisestä pitää tehdä laitonta?