Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Luna  (Luettu 10943 kertaa)

Poissa LunaCoyote

• Newbie
  • Galleria (7)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luna
« Vastaus #20 : Helmikuu 25, 2025, 04:47:55 »
Mukava kuulla, että on ollut ikävä <3_<3 Minullakin monia tuttuja vakkareita.

Sellainen info tässä kyllä, että minun työn luonne muuttuu vuonna 2025 ja siirryn full servicen puolelta dominatrix- ja fetissipalveluiden tuottajaksi. Tämä mahdollistaa minulta liiketoiminnan, missä voin vuokrata studiotilan. Haaveilen tällä hetkellä kinkystudion avaamisesta Turkuun. Tästä studiosta olisi tulossa myös paikka, mitä voi vuokrata:

- Valokuvauskäyttöön
- Juhlatilaksi vuokralle
- Vuokralle parin tai ryhmän kanssa, jotta voi sessioida kolmannen osapuolen laaduukkaassa tilassa iltavuokraa vastaan
- Art director, ohjaus, markkinointi ja visuaaliset ratkaisut liiketoiminnassa.

:stiletto:

Vielä on matkaa siihen, että ponnistan 10 vuoden yliopisto-opintojen jälkeen ns omilleni. Tässä asiakkaat voivat auttaa minua paljon ja katson miten tämä tästä lähtee menemään.
On tässä vielä sekin mahdollisuus, että päädyn vaniljaiseen virkaan johonkin virastoon kolmeksikymmeksi vuodeksi. :D

L

Tuleeko tilaasi myös vuokrattavaksi välineitä dominointiin? Saako sitä varata pariskuntana sellaiseen?

Kyllä, haluaisin että paikkaa voi myös pariskunnat vuokrata ja että väleineitä on. Monessa alan paikassa on usein myös tarvikemyyntiä, millä tehdään lisämyyntiä. Erityisesti kotimaisia pienyrittäjiä olisi kiva tässä kohtaa korostaa.

Tosin nyt kuukauden sisällä on ideat tilan vuokraamisesta muuttuneet hieman ja haluan ensin suunnata takaisin kulttuuri- ja taidetuotannon puolelle. Siihen olen kuitenkin aika laajan koulutuksen saanut

Olen aikamoinen visionääri ja ideoita olisi enemmän kun rahulia on ja vuokratessa tilaa yrityskäyttöön tulee kuukausimenoja aika paljon. Eli ihan samantien ei ole tämä visio muuttumassa tilaksi

Minut tuntien myös haluan tehdä asiat ihan viimeisen päälle, eli remontit tulisi kustantamaan pitkän pennin myös. 😝
📍Turku, helmikuu ja maaliskuu

⛓🖤😈 Domina
👩‍💻 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021