Olin tauolla noin puoli vuotta livehommista ja tein vain muutaman keikan. Piti mennä ja hoitaa valmistumishommat loppuun. Olen nyt ollut keikalla pitkästä aikaa Espoossa, mutta taisin aloittaa mainostamisen liian myöhään.
Tulossa Turkuun pian taas takaisin ja erityisesti lämmöllä muistelen vakkariasiakkaita, jotka ovat olleet aina hyväkäytöksisiä ja paikalla sovittuun aikaan. Näen mielelläni jatkossa erityisesti heitä, jotka ovat käyneet useamman kerran - se kertoo että toimii
Tällä alalla on usein vaikea löytää varsinkin uusista asiakkaista sopivaa matchia, se on todella raskasta viestitellä ihmisten kanssa välillä pitkään ja selvittää toiveet ja meneekö ne yksiin. Aina ei mene, joten nämä toimivat suhteet asiakkaisiin on todella arvokkaita~
Moneen kertaan olen meinannut kans lopettaa, kun tämä ala on aika raju ja kilpailu kovaa, myöskin voisin laajasti tehdä muitakin töitä jos löytäisin tarpeeksi joustavan ja sopivan homman (ei ole helppoo).
Mutta siis juu huomisesta alkaen taas takaisin Turussa ja mietin että alan varsinkin dommekuvioita vahvistamaan. Itsellä toi dominoiva puoli kun ollut koholla kinkyhommissa 😜
Toivottavasti nähdään tuttujen kanssa vaikka jo tällä viikolla. Laitan taas mainoksia kun palaan. Ja sitten harkinnan mukaan näen uusia, jos sille fiilikselle sattuu. Olen enemmän tämmöinen pitkän linjan hifistelijä ja fiilistelijä ja tykkään luoda ihmisille hienoja kokemuksia mun työssä~