Jos vanhemman naisen imut kiinnostaa, niin täällä ois yksi imuttelija, myös Tampereella.
Uutiset:
Tämä turskaa innostuikin aiheesta niin paljon että päätti tehdä aiheesta tutkimuksen 🤭
Tavoitteena seuraavan 2 kk:n aikana tavoittaa mahdollisimman monta PT:ä suikkariin, jokainen omien ehtojensa mukaan. Mikäli PT suostuu niin arvostelen täällä sitten (omien mieltymysteni mukaan) parhaat. Kategoriat tietysti vielä elävät PT:n tarjonnan mukaan, mutta tarkoituksenani mahdollisimman avoin ja reilu arviointi. Tietenkin meillä kaikilla on omat mieltymyksemme ja toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä jne. Omasta mielenkiinnosta ja halusta nyt kuitenkin ajattelin tällaista kokeilla ja jos halukkaita tarjoajia löytyy Pirkanmaan alueelta niin mielelläni otan tarjouksia vastaan 🤗
Testattu tähän mennessä 5 tällä viikolla
^ Tämä. Suosittelen lämpimästi kaikille myös saman sukupuolen kanssa kokeilua, sekä antavana että vastaanottavana. Siinä oppii kummasti ymmärtämään eräitäkin pointteja tästä suosikkihommasta😍Mikäpäs siinä jos se kenelle vain sopii. Itselleni täysin mahdottomuus ns tekemätön paikka. En todellakaan halua loukata ketään millään tavalla mutta ajatus miehen kanssa olemisesta on minulle vastenmielinen.
Eikä seksuaalinen suuntaus ole mikään este, saa heterotkin kokeilla eri asioita... Ja kolmannesta nollaa vai miten se oli...?
^ Tämä. Suosittelen lämpimästi kaikille myös saman sukupuolen kanssa kokeilua, sekä antavana että vastaanottavana. Siinä oppii kummasti ymmärtämään eräitäkin pointteja tästä suosikkihommasta😍Mikäpäs siinä jos se kenelle vain sopii. Itselleni täysin mahdottomuus ns tekemätön paikka. En todellakaan halua loukata ketään millään tavalla mutta ajatus miehen kanssa olemisesta on minulle vastenmielinen.
Eikä seksuaalinen suuntaus ole mikään este, saa heterotkin kokeilla eri asioita... Ja kolmannesta nollaa vai miten se oli...?
Sama mulla.
Nuoremmat voi kokeilla, mä olen niin perinteinen vanhan liiton heteromies kuin vaan voi olla.
Niin dinosaurus, että tykkään niistä vanhan liiton naisista. Tiiättekö? Ne, joilla on kohtu*
*= pöllitty Ricky Gervaisilta
Koet siis kaikessa ylimielisyydessäsi olevasi asemassa, jossa voit kyseenalaistaa minun seksuaalisuuteni?
Lisäksi pidät meitä samanlaisina ja olet varma, että minäkin olen homo? Vain, koska en ole kokeillut?
Tuokin muuten vain ja ainoastaan sinun olettamus.
Ylennät myös itsesi muiden yläpuolelle vertaamalla minua lapseen?
Vain, koska olen varma, etten halua imeä munaa enkä halua, että mies sitä imee?
Ihan pätevä suoritus.
Erikoispojot lapsien ottamisesta mukaan seksifoorumin keskusteluun.
Syömisen vertaaminen seksuaaliseen suuntautumiseen...hohhoijaa.
Ja joku vielä ihmettelee, miksi ihan kaikki ei välitä liiemmin homoista...
Miksiköhän?
^ No en kyllä tiedä tuosta rajoitteneisuudesta jos kerta Kabanossia nuolet jos ei ole nälkä...ehkä siinä on jokin syvempi ajatus?
Kangasalan aamuinen, oliko suostuvainen pano hommaan, oliko minkä näköinen ja oloinen, voit laittaa yv. jos ehdit ja viitsit?Vastaan vaikka minulta ei kysyttykään, mukavan näköinen ja oloinen. Ei halunnut panohommia vaan tarjosi ainoastaan suikkaria.