^ Luulen että viesti poistuisi aika nopeasti jos täällä kerrottaisiin kuinka Sanna Marinia tai Li Andersonia on painettu paljaalla kakkoseen
Uutiset:
^ Koskettava tarina mutta veikkaan että te ette sentään menneet kahville käsi kädessä.
^ Luulen että viesti poistuisi aika nopeasti jos täällä kerrottaisiin kuinka Sanna Marinia tai Li Andersonia on painettu paljaalla kakkoseen
EN näkisi syytä poistolle toki 99,99 % ei uskoisi kuten ei sitä missiäkään.
Painoin Sanna Marinia ja Li Anderssonia paljaalla kakkoseen.
Painoin Sanna Marinia ja Li Anderssonia paljaalla kakkoseen.Kyseiset sosialistit ovat panneet aivan julkisesti koko kansantalouttamme äärimmäisen isolla straponilla kakkoseen, kuivana. Koska tämä on julkista tietoa, on Ilotikulla myös oikeus paljastaa intiimit yksityiskohdat.
Painoin Sanna Marinia ja Li Anderssonia paljaalla kakkoseen.
Timea Bella ja Linda Sweet ovat keikkailleet Suomessa. Harmi kun en ole saanut tapaamista aikaiseksi. Kiinnostaisi kyllä.