Kehtaako kukaan palstan naisista tunnustaa että käynti miesgynekologin luona olisi tuntunut tai voisi tuntua kiihottavalta? Olen itse kolmekymppinen mies ja saan paljon kiksejä ajatuksesta, jossa nainen ottaisi vaatteet pois ja antaisi sormeilla itseään sekä olla tutkittavana asiaankuuluvin välinein. Kumihanskat olisivat luonnollisesti olennainen osa hommaa. Ei mitään mikä satuttaisi eikä seksi yhdyntämielessä kuuluisi asiaan. Sormeilu sopivista paikoista tuntuisi toivottavasti kivalta.
Jos asiasta kiinnostuvia naisia on olemassa, niin mistähän heitä voisi löytää? Aina silloin tällöin kirjoittamalla eri palstojen ilmoittajille on saattanut löytyä joku, joka on halunnut kokeilla, mutta olisi kiva löytää joku, joka ihan aidosti innostuisi tällaisesta.
Mikäli sattumalta itse kiinnostuit asiasta, olet pääkaupunkiseudulta ja täysi-ikäinen ja suunnilleen alle 35 vuotta, niin voit ilmiantaa itsesi.
Jos asiasta kiinnostuvia naisia on olemassa, niin mistähän heitä voisi löytää? Aina silloin tällöin kirjoittamalla eri palstojen ilmoittajille on saattanut löytyä joku, joka on halunnut kokeilla, mutta olisi kiva löytää joku, joka ihan aidosti innostuisi tällaisesta.
Mikäli sattumalta itse kiinnostuit asiasta, olet pääkaupunkiseudulta ja täysi-ikäinen ja suunnilleen alle 35 vuotta, niin voit ilmiantaa itsesi.