Ilmoittelee REssa ja brassi. On kyllä todella fitness kunnosa ja lunnon takamus. Onko joku käynyt kokeilemassa?
Uutiset:
Ilmoituksen ja somen perusteella Pandora aka Suelen Bissolati sen verran erikoiselta tai ainakin harvinaiselta tapaukselta vaikutti, että päätin mielenkiinnosta sopia tapaamisen. Aikaisemmin minulla ei ole kokemusta bodarinaisista. Heitä en yleensä kiihottavina ole pitänyt. Jostain syystä luonnottoman iso tekoperse ja DD-silarit minua kuitenkin ilmoituksessa kiihottivat, eikä naamaltaan huonolta näyttänyt.
Ristiriitasin ajatuksin tapaamiselle menin: Kiihottaako ensinkään? Onko liian miehekäs, esim. ääni?
Oven avattuani "Pikku-Juhani" innostui heti! Ilmoituksia kauniimpi kaikin puolin huoliteltu nainen minun makuuni. Kuvat kyllä omia ja varmaan tuoreitakin ovat, mutta silti luonnossa minuun makuuni kauniimpi.
Ei ollut todennäköiset "lisäravinteet" muuttaneet ääntä liiaksi muistuttamaan Minna Pajulahtea....
Otti heti ohjat käsiinsä ja siten meikäläistä vietiin Mahtavasti kiihotti luonnottamalla baballaan "pikku-Juhania". Sen verran kiihkeää meno oli, että tuskin 15 minuuttia kestin ennen kuin tulin . Sitten runsaalla öljyllä ihan perus selkähieronta.
Noin 30 minuutin kuluttua oli jo suihkuun ja pois ohjaamassa. Pikkasen piti neuvotella, että toinen kierros samaan hintaan sisältyi. Onnistui kuitenkin ja tälläkin kertaa meno oli sen verran kiihkeää, että nalli paloi. Varsin harvinaista minulle enää tässä iässä! Siis siitä Pandoralle isot pisteet!
Muuten ei ollut ainakaan minun kohdalla mitään GFE meininkiä. Kännykkä kiinnosti enempi aktien jälkeen.
Nainen ja tapaamin jonka varmasti muistan positiivisessa mielessä pitkään, jopa lopun elämääni!
Arveli, että ei ehkä tule enää Suomeen. "Maailmassa on niin paljon näkemättömiä paikkoja." Kunnioitettava asenne!