Hoida se niin pian kuin mahdollista, älä tuhlaa enempää elämäsi aikaa. Odottelin aivan liian kauan. Monet epävarmuudet ja mielen häiriöt ovat hävinneet kiitos upeille naisille, jotka veloittavat maksun, joten nyt on kohtuullinen mahdollisuus, että voin saada sen hoidettua ilman maksua. Ainakin uskallan yrittää nyt.Tähänpä voisin mainita, että tiedän ihmisiä, ketkä ei oo saaneet maksuseksistä mitään lisäitsevarmuutta, kuten en itsekkään saanut. Vaikka kyllä tuosta muuten hyötyä on ollutkin.
Olen tavannut sekä Anniinan että Ellisan, jotka mainitaan viestiketjussa, molemmat ovat mukavia tyttöjä. Olin erittäin hermostunut tapaamisesta Anniinan kanssa jostain syystä, ehkä koska hän on paljon suurempi kuin minä, lyhyt ja hento kaveri ja lähellä ikääni myös. En ole ollut aikaisemmin tekemisissä tällaisen täysverisen naisen kanssa. Tietysti tämä hermostuneisuus osoittautui myös täysin turhaksi.
En kiinnittäisi huomiota siihen, kuka tarkalleen ottaen tapaat, kunhan se on joku, jolla on hyvä maine. Jos ensimmäinen tapaaminen ei suju hyvin hermostumisen tai muiden syiden takia, nouse vain uudelleen hevosen selkään, kunnes tunnet olosi mukavaksi seksin suhteen.
Edit: Jep, nykyisen itsevarmuutesi ansiosta uskon, että tulet selviämään helposti. Kaverisi huomaavat sen ja todennäköisesti tuntevat kiinnostusta enemmänkin. Toivonpa, että olisin sinun tilanteessasi.
Ja syynähän on se, että se on rahalla ostettu palvelu, eikä aivan suoraan verrannollinen siviilikokemukseen.
Oli se palveluntarjoaja sitten kuinka hyvä tahansa, ja vaikka kuin hyvin osaisi olla hommassa mukana.
Koska siinä väkisinkin ajattelee, että tottakai silloin on motiivi olla mukana ja näytellä, koska itse saa korvauksen siitä. Ja jos ei tee niin, niin asiakas ei välttämättä tule jatkossa näkemään uudestaan.
Myönnettäköön kyllä se, että osa pt:stä on vaikuttanut ihan aidosti mukavilta. Mutta pahapa siihen on sanoa, että ovatko erittäin taitavia näyttelemään, vai ovatko pohjimmiltaan aidosti sellaisia, mutta kuitenkin pitävät jämäkästi omista ehdoistaan kiinni, niinkun kuuluukin.