Luukku 4, neitoja 1. Taitaa olla turha toivoa luukun 5 takaa viittä neitoa. Mutta tämän päivän seksikäs neito. Hmm.. ei ole mun mielestä Ninni vaikka tukanväri täsmää... Ei kyl mun täytyy nostaa (myös) kädet pystyyn, en kyl yhtään tiedä... no sen tiedän että tulisin ihan samantien luukun 4 neidon käsittelyssä.
UUUH, aivan ihana kuva Anniinasta. Selkeä ilman mitää nuhruisuutta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Kolmannessa luukussa on Venla.Neljäs luukku menee arvailuksi,suloinen suomi-neito jokatapauksessa,Anniina? ps.kakkosesta tuli mieleen että siinä vois olla the espoolaisrouva
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Luukku 3 oli meikän tissit, onnittelut kaikille jotka arvas, ja kaikkihan tais arvata
Joku aikaisemmin kyseli tuleeko jotain oikeat vastaukset listaa, niin ei välttämättä tule, koska jokainen päättää itse haluaako kertoa olevansa kuvassa vai ei. Jos ei halua niin asia jää ikuiseksi arvoitukseksi...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎 Rööperi ke-pe 20.-22.11.!
Luukku 5 ja palloja ainakin viisi. Haastava on vaikka vinkiksi on dildokin valjastettu joulun sanomaa välittämään... Jotenkin tuli ekana mieleen Pilvi mutta hmmm... Toi dildo on pakko olla joku vinkki... en keksi, lyö tyhjää... Lukitaan vaikka Emmiina.