Hei! Oletko submies tai alistumisesta vasta varovaisen kiinnostunut mies? Olen ammattidomina ja halunani on tehdä "opetusvideo", jossa alistuvat miehet kertovat omin sanoin, miltä heistä tuntuu alistua naiselle ja mitä he tarvitsevat ja kaipaavat dominasession aikana. Haastattelen sinua noin 10-15 minuuttia. Tai jos juttua riittää, voimme jutella pidempään!
Alla näet videoiden aiheet.
- Mitä alistuva mies ajattelee sadismista ja sen roolista dominasessiossa?
- Jaa positiivisia eli korjaavia ja negatiivisia eli rikkovia kokemuksia dommeista ja dominasessioista, joita sinulla on ollut.
- Miten alistuvat miehet reagoivat nähdessään hallitsevalta vaikuttavan naisen?
- Alistuvat miehet kertovat, miksi he nauttivat alistumisesta.
- Miltä alistuvista miehistä tuntuu, kun domina joko ottaa tai ei ota huomioon heidän fetissejään tai mieltymyksiään.
- Mitä alistuvat miehet hakevat dominasta, mikä taas on heille red flag?
- Miltä subspacessa tuntuu olla alistuvana miehenä?
- Miltä dominan eri arkkityypit alistuvasta miehestä tuntuvat? (ankara kurittaja, viettelevä seireeni, hoitava äitihahmo, kaukana yläpuolella oleva jumalatar jne...)
- Miten potentiaalisen dominan someprofiili(t) vaikuttaa/vat alistuvan miehen päätökseen pyytää sessiota.
Jos sinua kiinnostaa kertoa tarinasi dominalle, laitathan minulle täällä yksityisviestin. Voit toki lähestyä minua myös sähköpostitse. Sovimme sitten tapaamisen Zoomiin yhteisesti sovittuna päivänä ja kellonaikana. Toteutan haastattelut Zoomissa ja nauhoitan ne. Tätä varten voit esiintyä tunnistamattomana. Voit olla mukana niin monessa haastatteluteemassa kuin haluat.
Alla näet videoiden aiheet.
- Mitä alistuva mies ajattelee sadismista ja sen roolista dominasessiossa?
- Jaa positiivisia eli korjaavia ja negatiivisia eli rikkovia kokemuksia dommeista ja dominasessioista, joita sinulla on ollut.
- Miten alistuvat miehet reagoivat nähdessään hallitsevalta vaikuttavan naisen?
- Alistuvat miehet kertovat, miksi he nauttivat alistumisesta.
- Miltä alistuvista miehistä tuntuu, kun domina joko ottaa tai ei ota huomioon heidän fetissejään tai mieltymyksiään.
- Mitä alistuvat miehet hakevat dominasta, mikä taas on heille red flag?
- Miltä subspacessa tuntuu olla alistuvana miehenä?
- Miltä dominan eri arkkityypit alistuvasta miehestä tuntuvat? (ankara kurittaja, viettelevä seireeni, hoitava äitihahmo, kaukana yläpuolella oleva jumalatar jne...)
- Miten potentiaalisen dominan someprofiili(t) vaikuttaa/vat alistuvan miehen päätökseen pyytää sessiota.
Jos sinua kiinnostaa kertoa tarinasi dominalle, laitathan minulle täällä yksityisviestin. Voit toki lähestyä minua myös sähköpostitse. Sovimme sitten tapaamisen Zoomiin yhteisesti sovittuna päivänä ja kellonaikana. Toteutan haastattelut Zoomissa ja nauhoitan ne. Tätä varten voit esiintyä tunnistamattomana. Voit olla mukana niin monessa haastatteluteemassa kuin haluat.