Ei ole enää tissi-tiistai, mutta tässä silti ne tissit😉
🥰 Olen pitänyt itseäni aina vähän enemmän peppumiehenä, mutta kauniit tissit saavat kyllä näemmä innostusta aikaan - ihan minä päivänä hyvänsä!😍
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!
Ei ole enää tissi-tiistai, mutta tässä silti ne tissit😉
Ei ole enää tissi-tiistai, mutta tässä silti ne tissit😉ei kannata turhanpäiten miettiä mikä on oikea päivä toisten ilahduttamiseen
Ei ole enää tissi-tiistai, mutta tässä silti ne tissit😉Tänään on riittävän lähellä tiistaita, että voi laittaa tissikuvaa esille. Ja upeat liivit btw
Ei ole enää tissi-tiistai, mutta tässä silti ne tissit😉Tänään on riittävän lähellä tiistaita, että voi laittaa tissikuvaa esille. Ja upeat liivit btw
Kiitos itsellesi, kelpaa näitä kuvia katsella 💕Ei ole enää tissi-tiistai, mutta tässä silti ne tissit😉Tänään on riittävän lähellä tiistaita, että voi laittaa tissikuvaa esille. Ja upeat liivit btw
Kiitos! Sain joululahjaksi (myös nämä rintsikat), niin piti ottaa pari kuvaa.
Mukaillen tunnettua joululaulua rapakon takaa: muru, ulkona on kylmä 🎵
Mukaillen tunnettua joululaulua rapakon takaa: muru, ulkona on kylmä 🎵Annilla on kyllä mahdottoman kivan kokoiset tissit.
Mukaillen tunnettua joululaulua rapakon takaa: muru, ulkona on kylmä 🎵huhhuh, vautsi ..eipä mulla muuta
Kiitos, ihanat!En juurikaan käytä mobiililla foorumia mutta olen lukenut että jos sen kääntää vaakatasoon niin tulee tarvittavia painikkeita tai jotakin.
Jos muuten joku osaisi neuvoa että miten voi mobiiliversiossa jättää tykkäyksiä kommenteista, oisin tosi kiitollinen 🙏 En oo vielä saanut sitä selville
Kiitos, ihanat!
Jos muuten joku osaisi neuvoa että miten voi mobiiliversiossa jättää tykkäyksiä kommenteista, oisin tosi kiitollinen 🙏 En oo vielä saanut sitä selville