PahaNarttu
Selailen ilmoituksia ja silmiini osuu Kuopiosta PahaNarttu, ilmoituksessa hän pyytää kuitenkin olemaan yhteydessä puhelimitse mutta sähköpostiosoitekkin on jätetty. Päätin panostaa sähköposti kirjoitukseeni ja se meni maaliin. Sain vastineen Nartulta ja ilmaisi viestissään että ei voinut olla vastaamatta niin kiihkeään viestiin. Tuumailin että ok tämä meni oikeastaan aika kivasti ja aikaa päästiin miettimään sekä vaihdettiin todella paljon ajatuksia sitten whatsapin kautta lähinnä toiveitani. Tässä minun toiveeni mitä esitin Nartulle ja se meni maaliin asti kolisemalla. En olisi voinut toivoa yhtään enempää.
Tulen asunnollesi ja koputan oveen. Kuulen oven läpi kuinka askeleesi lähestyy ulko-ovea. Jännitys on käsinkosketeltavaa, en ole nähnyt Narttua koskaan enkä oikeastaan tiedä hänestä mitään. Kämmenet ovat hiestä märkänä ja ovi aukeaa. Silmieni edessä seisoo Narttu joka katsoo minua ylöspäin silmiini. Ajattelen että kuinka tummat nuo silmät ovatkaan. Havahdun kun huomaan jumittuneeni ovelle ja otan askeleen sisäänpäin. Otan Nartun syleilyyni ja suutelen kaulaa sanomatta mitään, olemme sopineet säännöistä että suutelen hänen kaulaansa kun tulen ovelta ja hänen kuuluu jatkaa sitä sovitulla tavalla eteenpäin. Painan Nartun seinää vasten ja huomaan kuinka narttu sulkee silmänsä suudellessani häntä huulille. Puristan rinnoista ja pidän todellakin näkemästäni olen aivan sekaisin tässä vaiheessa että hyväksyykö Narttu minut sellaisena kuin olen ja jatkammeko eteenpäin. Peräännyn askeleen verran ja annan Nartulle tilaa ovella. Hän avaa vyönsolkeni ja housut valuvat reisille. Hän ottaa suoraan ovella kovan mulkkuni suuhunsa ja antaa minulle helpotusta. Tunnelma laukeaa ja tiedän että voin jatkaa suunnitellusti eteenpäin, jännitykseni ei kuitenkaan vielä helpota vaan tunnen edelleen kuinka käteni hikoilevat kun katson tuota tummasilmäistä naista silmiin kun hän helpottaa oloani, pidän hänen päästään kiinni tiukasti ja työnnän syvemmälle hänen suuhunsa. Ei kuitenkaan liikaa helpotusta tässä kohtaa ja sanon että nyt riittää.
Olimme sopineet että kun tulen ovelta suutelen häntä kaulalle ja työnnän seinää vasten sekä hyväilen häntä ja jos narttu haluaa jatkaa niin hänen on otettava munani suuhun heti ovella. Kaikki tämä sanomatta sanaakaan toisillemme…Aivan ihan kohtaaminen Nartun kans vaikka kumpikaan meistä ei toisistaan tiennyt mitään eikä koskaan oltu kuultu toistemme ääntä.
Ovella riisun kenkäni ja talutan Nartun makuuhuoneeseen, pistän hänet rautoihin ja pallon hänen suuhunsa. Kevyesti piiskaan kämmenellä hänen peppuaan saaden sen punoittamaan ihanasti. Olen aivan täydessä latingissa tässä kohtaa ja olen tilanteessa jossa Nartun peppu on pystyssä sängyn päädyssä ja hänen pillunsa odottaa ottajaansa aivan siinä silmieni edessä….
Tästä eteenpäin joudutte käyttämään mielikuvitustanne mitä tapahtui. Mutta viihdyin ekalla kertaa Nartun seurassa 2h ja hänen seuransa on minulle aivan mahtavuutta. Tässä puoliruokaa koska osallistuu näiden fantasioiden suunnitteluun ja laittaa lisää vaan vettä myllyyn ja toteuttaa ne sellaisella tavalla mitä moni voi vain haaveilla.
Kiitos olen puhunut.
Tämä oli muuten ihan ensimmäinen julkaisu tänne.