Vuoden tavoittamattomin hupakko prize goes to Anniina.
Pitääkö mun jakaa tämä hyvin ansaittu palkinto sen toisen hupakon kanssa, joka ei myöskään ole ehtinyt Turussa käymään..?
Uutiset:
Niin, tämä olikin minun antama maininta. Ei se tarkoita sitä, että se kaikkien mielestä olisi niin.Vuoden tavoittamattomin hupakko prize goes to Anniina.
Hmm... Subjektiivisiahan nää palkintojen kriteerit on mut... noh, nyt oon kyl aivan erimieltä Villen kanssa.
Villerius on tietenkin tämänkin foorumin ykköshahmo. Suuren esikuvansa Kalle Päätalon tavoin ville on innokas ja ahkera kirjoittaja. Eli Calle Päätalo- palkinto "MILJOONA POSTAUSTA HYVÄÄ LUETTAVAA" menee tänä vuonna satakunnan nerolle Villeriukselle. Ville on todellinen ISOKYNÄ, jonka teräviä ja oivaltavia filosofisia ajatuksia on joka päivä suuri ilo lukea. Villen erikoisosaamisaluetta ovat politiikka ja ilmastonmuutoksen torjuminen sekä elämyksellisten ja korkeatasoisten ravintolapalvelujen tuottaminen. Nakkikioskin pitäjänä Ville tuntee hyvin myös yrittäjän elämään liittyvät haasteet.Vuoden ingore, vuoden Budabest ja vuoden apunicki menevät myös Villeriukselle.