Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eva Vantaalla  (Luettu 3700 kertaa)

Poissa pacific

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Eva Vantaalla
« : Helmikuu 26, 2023, 12:17:23 »
Terve, onko kokemuksia Evasta joka RE.lla ja Vantaalla?

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eva Vantaalla
« Vastaus #1 : Helmikuu 26, 2023, 13:07:36 »
On kaksikin hyvää kokemusta!  🙂

Kuvat on tuoreet ja vastaa todellisuutta. Pituus on ilmotuksen mukainen ja tissit on isot, luomut ja ihanat.  :inlove:

Koko maksettu aika on käytettävissä ja maksetut extrat toteutuu myös oikeasti. Puhdas ja raikas tyttö. Keskittyy asiakkaaseen eikä räplää puhelinta tapaamisella.

Kaksiosainen sänky aiheutti omat ongemansa viimeksi mutta eipä tuo paljon haitanut. 😃

Vahva suositus!  :headbang:
Suuteluaddikti

Poissa pacific

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eva Vantaalla
« Vastaus #2 : Helmikuu 26, 2023, 13:21:07 »
Kiitos nopeasta vastauksesta.

Poissa Masamasa

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eva Vantaalla
« Vastaus #3 : Helmikuu 26, 2023, 14:46:54 »
Oho, en ole itse käynyt hänen kylässään, mutta mulla oli jotenkin muistikuva että joku vuosi pari sitten kokemukset hänestä olivat aika ristiriitaisia. Olen aivan varma että lankoja PT:stä on ollut täällä ennen, mutta Evoja on tusinoittain niin en kyllä viitsi käyttää aikaa niitten esiinkaivamiseen.

Olisiko ryhdistäytynyt sitten? Pitääpä ehkä poiketa paikalla lähiaikoina ellei Karolina kerkeä pääkaupunkiseudulle ekana.  :D

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eva Vantaalla
« Vastaus #4 : Helmikuu 26, 2023, 16:14:19 »
Lisätään vielä, että toisella tapaamisella maksettu aika loppui kun olin laittamassa kenkiä jalkaan. Evan hymy hyytyi ja ovi lensi auki varsin vauhdikkaasti... Saatesanoina tuli hyvin tiukasti: ”You have to leave NOW”. 😀 Onneksi oli lähtöhalit ja -pusut hoidettu hetkeä aiemmin. Hiukan jäi tuommoinen tylyys harmittamaan kun en tahallaan viivytellyt lähtöä. En vaan seurannut ajan kulumista ollenkaan.

Mutta siis ihana ja tempperamenttinen nainen! 😍
Suuteluaddikti

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1016
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eva Vantaalla
« Vastaus #5 : Helmikuu 27, 2023, 12:31:56 »
Terve, onko kokemuksia Evasta joka RE.lla ja Vantaalla?

ekös suorat linkit realeskorttiin ole ihan sallittuja tällä sivustolla. käsittääkseni.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1016
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eva Vantaalla
« Vastaus #6 : Helmikuu 27, 2023, 12:32:59 »
Nimittäin kuusi evaa näyttäisi olevan suomessa tällähetkellä ja niistäkin ainakin 3 vantaalla.

Poissa Timppa

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eva Vantaalla
« Vastaus #7 : Elokuu 28, 2023, 21:10:03 »
Hei teidän heiluvillenne. Olin kauan, siis todella kauan ihaillut Tsekin pitkän Evan kuvia. Ristiriitaisten kommenttien myötä en kuitenkaan ollut ottanut asiakseni käydö tapaamassa. Vähän myös epäilytti neidon pituus, kun itsekin olen samaa luokkaa ja tottunut enempi petiteihin. Nyt kuitenkin kuun asento oli oikea, ja sain iltamyöhän ajan sovittua. Huom. neito oli juuri samana päivänä uudistanut ilmoituksensa.

Yhteys sujui hyvin napakoilla tekstareilla. Ekstrat normihintaiset, pussailut edullisempia. Vartaloa voi suudella.

Eva tuli hakemaan alhaalta, oli todella ystävällinen kun minäkin olin ystävällinen. Muistin kyllä hammasrautatiedot. Kasvoista naapurintyttömäinen, ehkä enemmän kuin odotin, mutta hyvin tultiin toimeen! Titsit olivat isot ja raskaat ja siellä missä sellaiset ovat. No prob.

Oraalisten nautintojen ystävänä tilasin 45 min, sis. dt ja cim. Suihku ja hommiin. Hän tarjoaa myös facefuckingia. Noh, suikkari alkoi hyvin, mutta dt oli lähinnä kikin käyttämistä nielussa ja sitten pois. Varsinainen imurointi olisi voinut olla voimakkaampaa. Sylkeä muuten tuli eniten ikinä, ja kulli oli kyllä liukas kuin mikä, propsit siitä.
Olin jotenkin kuvitellut, että dt olisi pitkäkestoisempaa kuten eräällä kotimaisella, mutta eroja siis löytyy. Eva tosin sanoi, että hänen hampaisiinsa käy pidemmän päälle särkemään, mikä voi rautojen ollessa kyseessä pitää paikkaansa. Suikkariin liittyi myös kiivastempoista runkkausta.

Köyriminen oli normaalia, ihan mukavaa. Peilit huoneessa toivat mukavaa vivahdetta. Palvelu oli koko ajan ystävällistä. Olin kuitenkin liian väsynyt ja nalli ei nyt palanut. Palvelussa ei dt:a lukuunottamatta ollut mitään vikaa, Eva oli nauravainem ja ystävällinen koko ajan. Koko ajanham toilimme maksetun ajan puitteissa. Poistuin paikalta noin 40 min kohdalla suihkussa käyneenä. Keli oli 18 C ja puolipilvistä.

Summa summarum. Tämä oli ensimmäinen kertani pitkän, kookkaahkon naisen kanssa. Ehkä pidän niin paljon sirommista naisista, etten ehkä vieraile toiste. Tiedän nyt, mitä haluan. Lisäksi deepthroatista olin kuvitellut aikaisemman perusteella parempaa. En tiedä, miten pt:lta voisi kysyä pitkäkestoisempaa nautintoa tässä lajissa.