Jos niissä satasen seteleissä patsastelee itse Thor niin kyllähän niin arvokkaan rahan pitäisi kelvata.😅 eikö tämä menisi sitten arvokkaiden keräilyrahojen laariin 🙌🏼 Mä hyväksyisin.
Uutiset:
Jos niissä satasen seteleissä patsastelee itse Thor niin kyllähän niin arvokkaan rahan pitäisi kelvata.😅 eikö tämä menisi sitten arvokkaiden keräilyrahojen laariin 🙌🏼 Mä hyväksyisin.
Kyllähän tuo vallan rikoslaissa todetaan. Suomessa voi pätkiä huoletta turpaan muijaa ja lapsiaEi voi
Mutta hyvä että asia tulee julki. Koska onhan se väärin. Kai siitä on tehty rikosilmoitus. Koska toihan on käytännössä jo isompi rikos.
Jos niissä satasen seteleissä patsastelee itse Thor niin kyllähän niin arvokkaan rahan pitäisi kelvata.
Kyllähän tuo vallan rikoslaissa todetaan. Suomessa voi pätkiä huoletta turpaan muijaa ja lapsia, pahoinpidellä menemään ketä tahtoo, mutta auta armias kun tullaan raha/vero-kysymyksiin, sitten alkaakin virkavaltaa kiinnostaa ihan eri tavalla.
Kyllähän tuo vallan rikoslaissa todetaan. Suomessa voi pätkiä huoletta turpaan muijaa ja lapsiaEi voi
^ Onko, jos seteliin on kuitenkin ihan selvästi painettu, että se on "copy"
Väärennös on aina väärennös.
https://www.minilex.fi/a/v%C3%A4%C3%A4r%C3%A4n-rahan-k%C3%A4ytt%C3%B6-rangaistaan-jos-k%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4-tiet%C3%A4%C3%A4-rahan-v%C3%A4%C3%A4r%C3%A4ksi
No harmillisesti kyllä voi. Ja kun miettii linjaa rangaistuksista niin nehän ovat yksi vitun vitsi vs. omaisuusrikokset.
Toivottavastii ketään maksajaa ei henkilökohtaisesti loukkaa, kun maksutilanteessa katson ja lasken rahat tarkkaan.
Toivottavastii ketään maksajaa ei henkilökohtaisesti loukkaa, kun maksutilanteessa katson ja lasken rahat tarkkaan.