venla ja nimppara. (tirsk).Kantsii varoa mitä toivoo
Todellakin kannattaa. Me ollaan sen verta bisnesnaisia et asiat on vaan järjestelykysymyksiä
no huh huh... nyt alkoi pelottaa. taitas sittenkin olla mulle liian hurjaa menoa.
Uutiset:
Todellakin kannattaa. Me ollaan sen verta bisnesnaisia et asiat on vaan järjestelykysymyksiä
Miuke ja Lumous ja ja Venla ja Pimu tai kaikki yhessä
Oho, nyt menit kyllä lupaamaan paljon😁.
no huh huh... nyt alkoi pelottaa. taitas sittenkin olla mulle liian hurjaa menoa.
Electra ja Johannasi duo on jäänyt kyllä vahvasti mieleen myös
Älä ny sano, että sä olet näitä jumalattaria päässyt köyrimään yhtäaikaa??🙂
Useamman kerran
Useamman kerran
Äijähän on oikea panomies🙂👍
Kiitos, NinniNeidin kanssa on ollut ilo sekä duoilla että trioilla. Harmi, ettei alkuperäistä The enkelitrioa enää nähtäne, joten mun ja Ninnin on varmaan löydettävä uusi ihanainen meidän kahden pygmin väliin (kutsumme siis Ninnin kanssa toisiamme pygmeiksi, Hattiksen "hellittely"nimi jätettäköön kertomatta XD
Hattaraa ei korvaa koskaan eikä ikinä kukaan, joten mahdollisen uuden tytön en sallisi ottaa paineita Hattaran platformeihin astumisesta.
Täytyy myöntää, että ihana Sannatar on mulla itselläkin mielessä käynyt - ehkä meidän pitää Sannattaren kanssa tavata jossain vaiheessa, josko hän olisi kiinnostunut (kaikkihan ei tee kimppaa ja kemioiden tulee kohdata tyttöjenkin kesken - mikä onkin eräs tärkeimmistä onnistuneen duon / trion ainesosista Mutta jäädäänpäs jännällä odottamaan mahdollisia uusiakin komboja <3
Venla ja IhanainenTuossa olisi tissimiehelle tekemistä
Sannatar ja eveeden.
Ehdottomasti jatkoon