Tuskin tuossa mustalle listalle joutuu jos kysyy/varmistaa sihteeriltä päivä/klo aikaa päivää kahta ennen jos epäilee..
Uutiset:
Sovin aina tapaamiset päivämäärällä. Yleensä hyvissä ajoin. Edellisenä iltana vielä vahvistan, että olen tulossa. Näin olen välttynyt aloittajan kuvaamalta ongelmalta.
Tämän tyyppisen toiminnan olen itsekin havainnut toimivaksi. kun esim. viesteillä tai spostilla sopii tapaamisia, niin tapanani on viimeiseen meiliin vielä varmistaa että tapaamme siis 5.12.2019 klo 18-20. Näin tulee varmistettua että molemmilla on sama ymmärrys tapaamisajasta ja -kestosta.
...
Minulla myös on tapana vahvistaa asiakkaan ehdottama aika tyyliin "Kahden tunnin tapaaminen 5.12. klo 18 sopii.", vaikka se joskus tuntuukin ihan pöhköltä toistaa samat sanat, jotka asiakas juuri kirjoitti, mutta parempi näin.
Kaikenlaista voi tapahtua kyllä, äskettäin laitoin eräänä tiistaina 1,5 viikkoa ennen tapaamista että tavataan perjantaina xx.xx, tuli kuittaus että näin tehdään. Torstaina sitten tuli kysely että tavataanko huomenna? Ei paljon päivämääräkään auttanut viestissä. Vähän kyllä aiheutti jännitystä, että minkähänlainen tapaus siellä odottaa kun tuo luetunymmärtäminen ei ihan täysin vakuuttanut
Kaikenlaista voi tapahtua kyllä, äskettäin laitoin eräänä tiistaina 1,5 viikkoa ennen tapaamista että tavataan perjantaina xx.xx, tuli kuittaus että näin tehdään. Torstaina sitten tuli kysely että tavataanko huomenna? Ei paljon päivämääräkään auttanut viestissä. Vähän kyllä aiheutti jännitystä, että minkähänlainen tapaus siellä odottaa kun tuo luetunymmärtäminen ei ihan täysin vakuuttanut
...
Mä varmistan aina etukäteen varatun ajan edellisenä päivänä tai tapaamisaamuna. Ihan siksi, kun niitä ohareita tehdään aika paljon.
Okei, no siinä tapauksessa hän oli ehkä vain kovasti munaa vailla...