tuli herättyä ja nyt tarviis naisen.
Kukakohan sihteereistä olisi vielä hereillä ?
aika moni näkyy lopettavan ennen puoltayötä.
Kukakohan sihteereistä olisi vielä hereillä ?
aika moni näkyy lopettavan ennen puoltayötä.
Uutiset:
Aamuyöstä on yleensä jo hankala löytää seuraa, mutta kannattaa vaan sitkeästi soitella tytöille jotka ilmoittavat työajoiksi 24h. Yleensä aina on joku törmännyt.
Jos ens yönä tulee samanlainen tarve, niin koita RE:ssä Hesassa Ariana Real`ia. Noin kuukausi sitten, kun oli Espoossa vierailin varmaan klo 02.15 puolen tunnin pikasella.
En nyt tiedä onko hän sinun makuun pieni mutta kuvat täysin oikeat, tosin noin hienoa meikkiä ei tietenkään ollu. Ja ne rinnat: toiseksi parhaat kannut mitä tässä bisneksessä olen koskaan kenelläkään tavannut, ja n. 20 vuotta on tullu harrastettua.
Miinuksena oli, ettei noita stay-up sukkia kuulemma muka ollu, ja että kämpässä oli toinenkin PT johon törmäsin ovella, kun joutui lähteä mutrusuin porraskäytävään odottamaan.
En todellakaan ymmärrä, miksi joillekin on noiden sukkien käyttäminen niin vastenmielistä. Mulle ne on kuin mansikka kakun päällä. Siis PT:n jaloissa.
Tässä pientä tarjonnan tutkailua tehneenä annan ehkä pienen huomion, että tuon Ariana realin kanssa matkaava (ainakin sama paikka ja läsnäoloaika) Jessy pitää WhatsApp profiilissaan Arianan kuvaa jostain syystä.
Ei tietenkään suoranaisesti voi kaataa ylempänä suositellun Arianan niskaan mitään tästä, mutta itsellä ainakin nostattaa pientä hämmästystä ja housuissa nousee enemmän epäilyksen peikko kuin utelias Vili.
En nyt tiedä onko hän sinun makuun pieni mutta kuvat täysin oikeat, tosin noin hienoa meikkiä ei tietenkään ollu. Ja ne rinnat: toiseksi parhaat kannut mitä tässä bisneksessä olen koskaan kenelläkään tavannut, ja n. 20 vuotta on tullu harrastettua.