Kuvissa on hyväkroppainen nuori nainen. Sellainen olikin odottamassa. Kysyi sähköpostilla, olisko joku asu mukavampi kun toinen. Sanoin että kunhan rintsikat on läpinäkyvät ja pikkarit jättää paljon paljasta. Toive oli toteutettu. Hämmästyin ensin kuinka pitkä Lilja on. Näin 170 normimiehenä tunsin olevani aika lyhyt. Tytöllä on tosi kauniit ja pitkät hiukset, ja kroppa on niin timmissä kunnossa ettei paremmasta väliä. - Halailtiin ja suudeltiin ja käytiin vuoteelle. Hyväiltiin ja kosketeltiin. Rinnat on ihan hyvät. Ei ihan tissimiehen unelma, mutta tosi nätit ja nännit alko nöpöttää imemisestä ja nännipihat rypisty ihanasti. En oo tissimies, mutta näitä oli hyvä hyväillä.
Suuseksissä annoin minä ensin. Sormetin kuumaa, kosteaa pillua, ja Lilja hyrisi hiljaa. Laukeamiseen asti se ei päässy, mutta sano että tuntuu tosi hyvältä. Sitten oli mun vuoro. Siitä sitten vaan huppu päälle, ja mulle suikkaria. Se oli ihan kelpo suoritus. Ja tyttö ratsaille. Lanteet liikkuu ja kulli nauttii. Lopuksi lepäiltiin ja rupateltiin niitä näitä. Lilja on ihana, iloinen ja avoin palvelun tarjooja. Ei jännittänyt, oli hyvin luonteva ja antavainen. Menen taatusti uudelleen!