Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ikä  (Luettu 11833 kertaa)

Poissa Laakso31

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikä
« Vastaus #20 : Joulukuu 22, 2023, 20:34:25 »
Tänään kävin 27v kiinan ihmeen ovella kääntymässä, todellisuudessa 47v ei ole kaukana.
Kävin siis ovella kääntymässä ja lähdin pois.

Poissa Hetvield

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Joulukuu 22, 2023, 20:37:33 »
Hyvä että kerroit tämän meille.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Zemlicka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Tammikuu 05, 2024, 06:25:37 »
Itseäni ei haittaa jos ikä on edes sinne päin mitä ilmoituksessa on mainittu. Tärkeintä on palveluasenne. Olen joskus pyytänyt ja saanutkin osan rahoista takaisin kun lässähtänyt seksityöläinen oli sitä mieltä, että takaapäin paneminen ei kuulu taksvärkkiin vaikka ilmoituksessa ei sellaista sanottu.

Mukavinta on kun voi kokeilla er ikäisiä naisia. Yritäpä samaa baarissa tai netissä ilmaiseksi.

Viime vuonna oli yksi todella nuori terhakkatissinen puolatar ja syksyllä myös n. 47-v huippukuuma tshekkipuuma.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Toukokuu 18, 2024, 22:22:41 »
Vois tässä ajankuluksi tähänkin sivulle taas pienen jutun tehdä. Ikä on sellainen tyttöjen kohdalla että mitä nuorempi on niin ne ovat melko valikoivia asiakkaiden suhteen.Sen olen huomannut silloin kun olen harvakseltaan onnistunut tavoittamaan noin kahdenkymmenenviiden kieppeillä olevia tyttöjä näiltä sivuilta, niin se yhteydenotto ei ole helpoimmmasta päästä. Sähköpostissa pitää olla tarkat perustelut, suoraa puhelin tai whatsap tai sitten textiviestiyhteyttä harvoin on.Joillakin pitää yhteys olla vielä hankalampaa tietä esim. kikin kautta.Sitten kun tapaaminen on onnistunut niin viehättäviä ne kyllä on. Jotkut niistä tosin kiiruullisella asenteella.Merkille pantavaa on sekin että heillä kaikilla on keskiverto kalliimmat hinnat.Siksi heitä ei ihan usein tule haettua. Mutta sitten kun mennään aikuisempien naisten luo yli kolmekymmentä vuotiaiden niin hinnat on lähes kaikilla heillä kukkaroystävällinen ja myös yhteydenotto paljon helpompaa.Kolmenkymmenen yli olevista naisita muutama harppaus vanhempaan suuntaan niin sitten löytyy näitä oman iän molemmin puolin olevia  naisia joista löytynyt ne joihin lyhyellä ajalla saa treffit sovittua. Sitten kun luonto herättää pikaisen tarpeen niin yhteys tulee helpommin haettua näihin aikusempiin naisiin.Sitten on joitakin ikäneitoja viiskymmentä ja jopa yli niin en tiedä millaisia ovat mutta jätän kuitenkin heidät pois kuvioista.

Poissa Pefragiles

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Toukokuu 19, 2024, 09:40:17 »
On se kumma kun noi naiset ei vanhene ollenkaan ilmoittelevat naapuri palstalla ja aina vaan sama ikä yksi yli 50 v ollut sama ikä 54 v kaksivuotta, todellisuudessa 56 tai 57

- Janita on Tinder profiilissaan 64v. Naapuri ilmossa 50 tai 52v?

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Toukokuu 19, 2024, 11:41:33 »
Siitä on kauan aikaa varmaan yli kymmenen vuotta, kerran tuli janicaa silloin kokeiltua ja hieman vanhalta hän tuntui jo silloin. Homma hänen kanssa toimis melko  kohtalaisesti. Mutta nuorempia  kun reilusti joku vuoskymmen hänestä tarjolla niin en uudestaan viitsinyt yhteyttä häneen ottaa.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Lokakuu 25, 2024, 21:36:39 »
Tässä voisi vielä jatkaa pohdiskelua iän suhteen. Tunnen naisia reilut pariakymmentävuotta vanhempia minusta,siinä kuudenkymmenen molemmin puolin.Useimmat heistä ovat melko tukevia.jonkin verran tatuointeja. Ulkonäkö hieman iän tuomaa ahavoitumista.Jutut vähintään yhtä karskeita kuin vastaavan ikäisillä miehillä. Niiden kanssa jutuissa Liftykin vois jäädä toiseksi. Ääni useimmila viskin ja tupakan karhea eli eletty elämä näkyy.Muuten ihan mukavia. Toki he kahvilassa kahvi ja juttuseuraksi kelpaa minulle ja moikataan ja vaidetaan kuulumisia tavattaessa.Mutta sänkyseuraksi en heitä kuitenkaan kelpuuttaisi. Juttuseuraksi siis kelpaa. Nyt tullaan siihen asian ytimeen eli ne vastaavanikäiset naiset jotka näillä sivuilla ilmoittelee täytyy olla jonkin verrankin huoliteltuja ja vartalostaan paremmin huolta pitäviä. Jos ne olis siihen tavalliseen kuuskymppisten mimmien kastiin meneviä tuulipukuineen ja tennareineen ja ei niin huoliteltuja niin kyllä mä olisin aivan varma että ei kovin monelle sellaiset kelpaisi.Tarkoitus ei nyt ole yleistää niitä sen ikäisiä naisia jotka täällä ilmoittelee, sillä mitä täältä kommentteja on kuulunut niin ne naiset täytyy olla hyvävartaloisia ja hyvän tuoksuisia.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #27 : Lokakuu 26, 2024, 04:49:51 »
Jos ne olis siihen tavalliseen kuuskymppisten mimmien kastiin meneviä tuulipukuineen ja tennareineen ja ei niin huoliteltuja niin kyllä mä olisin aivan varma että ei kovin monelle sellaiset kelpaisi.Tarkoitus ei nyt ole yleistää niitä sen ikäisiä naisia jotka täällä ilmoittelee, sillä mitä täältä kommentteja on kuulunut niin ne naiset täytyy olla hyvävartaloisia ja hyvän tuoksuisia.

Eiköhän tuulipuku/tennariyhdistelmä ole arkipukeutuminen. Sen näköisenä itsekin käyn kaupassa ym.
Asiakkaat otetaan vastaan stayupeissa, korkkareissa, korsettia ja babydoll-hepenettä. Hiukset kammattu, kasvot meikattu, ystävällinen palveluasenne kaupan päälle.

kuvagalleria
*** Helsingissä****
Titan kanssa kimppaa ke 27.11.

Poissa Wiima

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : Lokakuu 26, 2024, 09:00:33 »
Viime viikolla yks hupakko vanheni 3 vuotta yhdessä päivässä,ennen 39 nyt 42 🙄

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Lokakuu 26, 2024, 13:09:01 »
Olet varmaan Viola sievempi kuin nuo naiset mistä kirjoitin. Ei heistä sillai sexikkäitä enää saa vaikka pukeutuisivat korkkareihin ja steiapsukkiin.Mutta sitä he tuskin yrittävätkään vaan ovat omana itsenään sellaisia kuin ovat. Mutta mukavia kuitenkin.Onhan toki nuorempiakin isonkokoisia ja tukevia naisia. Sexikkyys kumpuaa nisen omasta toiminnasta.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Marraskuu 02, 2024, 23:18:41 »
Nyt katsoin kaksi kahdeksantoistavuotiaan neidon ilmoitusta.Toisella ei ollut iän suhteen vaatimuksia kunhan muuten vain on vaatimusten mukaan kelpo.Ihan hyvä niin. Mutta toisella samanikäisellä oli kaksikymmentäviisivuotta ehdoton yläikäraja ja ylipainoinen ei saa olla kukaan. Sen ylipainoisen poisjäännin toivomuksen voin vielä ymmärtää, koska se ei monesta muustakaan tytöstä varmaan mukavalta tunnu. Toki tietty niiden ylipainoistenkin ukkojen myös pitää jollain konstilla sexiä saada.Onhan niitä tukevia palveluntarjoajia olemassa. Itse kun ylipaino ei ole lähelläkään. niin sexin normiasento ei tunnu tytöistä tukalalta.Voi olla niin että me nelikymppiset miehet ja ehkä hieman vielä nuoremmatkin ollaan joistakin kahdeksantoistakesäisistä tytöistä jo vanhoja papparaisia.Itsekin ajattelin kahdeksantoistakesäisenä samalla tavalla että nelikymppiset on jo ikäloppuja.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Marraskuu 11, 2024, 16:37:25 »
Tässä taannoin kesällä olieräs nimimerkki laittanut kutsun facebook sivuille tästä turun päästä kaikille näillä sivuillakirjoitelleillepientä yhdessäoloa ja illanistujaista ravintolassa.Päätin tarttua kutsuun ja käväisin. Siellä esiteltiin paikallaolijat millä nimimerkillä täällä vierailevat- Muistaakseni ei kukaan tunnustautunut näillä enempi esillä olevista vaan siellä kuului vieraampia nimimerkkejä. Ukkkojen ikä oli enimmiltä yli neljäkymmentä ja jopa jotkut näytti seitsenkymppisiltäkin. Jossain vaiheessa eräs vanhempi mies sanoi että katos vaan on täällä yksi nuorempikin poika. Itse katsoin onko joukossa jokin noin Juhon ikäinen.Kun kaikkien meidän piti olla aikuisia miehiä.Sitten kysyjä katsoi minuun ja se olinkin mikähänen mielestäännäytti nuorelta.. Hän oli mun iän kyllä näillä sivuilla katsonut ja naureskeli että tytöt tekeytyy reilusti nuoremmiksi mutta minä esitän reilusti vanhempaa näillä sivuilla. En ollut kovin ilahtunut tuosta vaan näytin ajokortin että katsoppa tuosta . Totesi vain että nelikymppisten ikään mahtuu monennäköisiä henkilöitä. Sitten ilta vaan jatkui juomien ja tarinoiden parissa.

Poissa Merkonomi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : Marraskuu 11, 2024, 22:48:50 »
Sehän on pelkästään mairittelevaa jos luullaan ikäistään nuoremmaksi. Mullakin sama "ongelma". Muijat on aina ihan ihmeissään. Olen siis 40 ja rapiat

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : Marraskuu 11, 2024, 23:11:38 »
Ehkä se voi reilusti vanhemmalla iällä olla mairittelevaa.Mutta kesällä kävi kupittaan cittarissa kun ei ollut ajokorttia mukana .niin kaljat jäi saamatta nuori kesätyttö oisko Juhostakin nuorempi kysyi iän varmennusta ja ei vakuuttelut auttaneet. Mielessä kyllä pyöri lausahdus että olen hänen vanhempien ikäinen vähintään.Kaljat sain toisesta kaupasta.

Poissa Merkonomi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Marraskuu 11, 2024, 23:52:41 »
Ei helvetti, kaverille kävi kesällä ihan sama lähikaupassa. Paperit oli kotona, joten bisse jäi ostamatta. Siinä ei mitkään selittelyt auttaneet. Ja kaveri on yli nelikymppinen. Luulisi että näillä kassatädeillä olisi vähän enemmän pelisilmää. Kyl muakin vituttais tommonen palvelu
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2024, 23:58:34 kirjoittanut Merkonomi »

Poissa velihopea

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : Marraskuu 12, 2024, 00:42:45 »
Ei helvetti, kaverille kävi kesällä ihan sama lähikaupassa. Paperit oli kotona, joten bisse jäi ostamatta. Siinä ei mitkään selittelyt auttaneet. Ja kaveri on yli nelikymppinen. Luulisi että näillä kassatädeillä olisi vähän enemmän pelisilmää. Kyl muakin vituttais tommonen palvelu

Kuvitteellinen ystävämme Härski-Turska olisi tuon kassatädin pyytänyt treffeille - tai tarjonnut pari saturaista sponssia - ja vedellyt eestä ja takaa ;D

Poissa Frank Debil

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #36 : Marraskuu 12, 2024, 00:55:23 »
Kassatyttöjä on ilmeisesti peloteltu joillain kovilla seurauksilla(?) jos yksikään alaikäinen saa haltuunsa alkoholia! Näin juuri Prismassa kuinka hontelo nuorimies oli ladannut hihnalle yhden (1) pullon jotain nynnyolutta, muistaakseni ranskalaista mukavehnää. No nuori kassalikka pyytää ensin paperit ja perään vaatii että kasvomaski pitää poistaa.. Lopulta suostuu kuin suostuukin myymään.

Itseäni vituttaa suunnattomasti siinä kaikki pakasteet hihnalla seurata tätä farssia ja kiltisti odotella.. Olin jo kerran kassaakin vaihtanut kun kehitysmaalaisten maksuruletti ei ottanut selvitäkseen.. Tokaisen toki myyjättärelle että vähempikin nillitys riittäisi.. Tällaista menoa ettei vain mitään kamalaa sattuisi..

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #37 : Marraskuu 13, 2024, 21:42:51 »
Olen kyllä huomannut isoissa marketeissa näitä valkohampaisia kasvoiltaan kaukana suomipojasta ja likasta, Parhaimmat vaatteet varmaan saatu sossusta, Tietenkään heidän tuskin mitään työtä tehdä tarvitse.Suurin osa noista on 20-40 vuotiaita työikäisiä miehiä.Naiset ja lapset vähemmistönä. Riikka Purralla riittää töitä, Vihervasemmisto noita suosii.Voi olla että jotkut tummat naiset on juuri ihmiskaupan uhreja joitaparitetaan airbn asunnoissa. Niistä on varmaan ikää  vaikeaa päätellä kasvoista siis noista täysin tummista naisista.

Poissa FuckBerry

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #38 : Marraskuu 14, 2024, 10:21:01 »
Olen kyllä huomannut isoissa marketeissa näitä valkohampaisia kasvoiltaan kaukana suomipojasta ja likasta, Parhaimmat vaatteet varmaan saatu sossusta, Tietenkään heidän tuskin mitään työtä tehdä tarvitse.Suurin osa noista on 20-40 vuotiaita työikäisiä miehiä.Naiset ja lapset vähemmistönä. Riikka Purralla riittää töitä, Vihervasemmisto noita suosii.Voi olla että jotkut tummat naiset on juuri ihmiskaupan uhreja joitaparitetaan airbn asunnoissa. Niistä on varmaan ikää  vaikeaa päätellä kasvoista siis noista täysin tummista naisista.

Oliko tässä sun viestissä jokin järkiperäinen pointti vai rasistinen nillitys ja kateus?
Tietääkseni noi ketkä tänne Suomeen tulee muualta Maailmasta milloin milläkin perusteella, niin ei automaattisesti tarkoita sitä, että he olisivat rahattomia ja saisivat kela/sossu akselilta jotakin parempaa Seppälää päällensä. Ei noi muotivaatteet maksa maltaita jos ostaa ne netin kautta suoraan ulkomailta ja osa on feikkituotteita.
Onko Purra tehnyt oikeasti töitä vai keskittyykö hän vaan höpisemään rasistista kakkelsbergiä, joka uppoaa äänestäjiinsä jabtakaavat hänelle työpaikan, vähän samalla tavalla kuin Tony Halme aikoinaan.

Ja ei kait se ihonväri ole mikään tae, että on parituksen tai ihmiskaupan uhri😁

Ja itse asiaan, jos ikä nyt heittelisi suuntaan tai toiseen, niin sillä ei ole niin suurta merkitystä, kuin se, eträ valehdellaan painosta tai ulkonäöstä.

Jos on jokin tietynlainen vartalomalli joka kiinnostaa (kuten itsellä hoikat petite tyyöiset naiset), niin kyllä siinä on lähes mahdoton saada psyykattua itseään hurmokseen, jos vastassa on sovitun sijasta jo kymmeniä kiloja lisää kerryttänyt palveluntarjoaja.

Varmaan näiltä isokokoisilta naisilta saa ihan varmasti huippulaatua palveluissa ja ovat mukavia, mutta jos alkaa pakottamaan olemattomia rintalihaksia silloin kun pitää leveästä perseestä kiinni doggyssä, niin ei siinä Fuck Berry voi todeta kuin, että tämä oli tässä.

Onneksi nekin vähät tapaamiset Suomalaisilla palveluntarjoajilla, joita olen käyttänyt tässä vuosien saatossa, ovat oikeastaan vastanneet yhtä hupakkoa lukuunottamatta sitä mitä ilmoitus tai keskustelut ovat luvanneet.

Ja sit on onneksi näitä Lumijuliian kaltaisia söpöliinejä, jotka luonnossa ovat vielä monin kerroin pienempiä ja timmikuntoisempia vartaloltaan, mitä kuvat puhuivat puolestaan.🥰

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #39 : Marraskuu 14, 2024, 13:48:02 »
Ei mulla sen enempää rasistista ajatusta siinä ole mutta kuten tiedämme niin meillä turussa on kyllä noita turvapaikkashoppailijoita vieläkin. Oikeat pakolaiset minäkin hyväksyn. Nämä jotkin tummat tytöt on sutenöörien hallinnassa. Sekin tiedetään.Minä kannatatan tarkempaa seulontaa maahantulijoista.