On se kumma kun noi naiset ei vanhene ollenkaan ilmoittelevat naapuri palstalla ja aina vaan sama ikä yksi yli 50 v ollut sama ikä 54 v kaksivuotta, todellisuudessa 56 tai 57
Uutiset:
Eikös pojat tiiä et runsas seksin harrastaminen pitää nuorena, ellei jopa nuorenna
Muuten, jos runsas seksin harrastaminen tekee naisesta lorton, niin mikäs vastaava mies sitten on
Luulis nyt olevan horon omankin edun mukaista muiden speksien lisäksi kertoa oikea ikä? Ei tulis sitten niitä ovelta kääntymisiä tai muutakaan negaa
Mun luona on käynyt muutama, jotka eivät ole uskoneet ikääni, vaikka ihan rehellisesti sen ilmoitan. 🙈
Ilmeisesti se seksi sitten nuorentaa?
Mun luona on käynyt muutama, jotka eivät ole uskoneet ikääni, vaikka ihan rehellisesti sen ilmoitan. 🙈
Ehkä luulivat että olet vanhempi kuin ilmoitat?
Ehkä luulivat että olet vanhempi kuin ilmoitat?
Ei, vaan juurikin päinvastoin. 😅
Kämmenselistä ja kaulasta varmuudella (harmaita hiuksia voi alkaa ilmestymään joillakin jo alle kolmekymppisenäkin, niin ei ole kauhean luotettava mittari iän arviointiin) saa osviittaa oikeasta iästä jos kasvot on kuin vahanukella livenäkin.
^Olet oikeassa.
Asiakkaat kehuvat alennustenkin toivossa.
Kämmenselistä ja kaulasta varmuudella (harmaita hiuksia voi alkaa ilmestymään joillakin jo alle kolmekymppisenäkin, niin ei ole kauhean luotettava mittari iän arviointiin) saa osviittaa oikeasta iästä jos kasvot on kuin vahanukella livenäkin.
Ohentunut iho ja kämmenselän verisuonten näkyvyys. Myös rinnoista näkee.