Venla, oliko kyseinen gangbang ryhmän tyttö ottanut suhun yhteyttä ja kertonut tästä? Vai lähtikö tämä huhu jonkun kolmannen tuntemattoman osapuolen kautta?
Bananalla on ollut aika suorasanaisia rapsoja kirjoitettuna ilman hienosteluja, jotka jakavat mielipiteitä, sillä hupakkoa kohdellaan niissä kuin panopuuna. Vihamiehien kertymisestä voi olla monenlaisia seurauksia, esim. joku turska pahoitti mieltään kun hänen lempihupakostaan kirjoitettiin sellaisia, ja tahtoo sitten anonyymisti kostaa hänelle.
Tähän hyvin asialliseen ja merkitykselliseen kysymykseen en aikaisemmin vastannut.
Tarkoitus oli kyllä vastata hieman nopeammin, mutta, tarkoituksella en vastannut juuri tuolloin.
Syynä puhtaasti se, ettei se ryhmä ala kohdistamaan toimia niitä kohtaan jotka asian ovat uskaltaneet tuoda ilmi. Pahimmillaan useampiinkin, tietämättä kohdetta, ja joka tapauksessa niitä jotka ovat uskaltaneet puhua, on mielestäni vain oikeudenmukaista suojella.
Kun tuohon liittyi se kuvaamisaspekti ainakin. Tässä ajalla on tietty merkitys, ja nytkin mietin, onkin turvallista muiden henkilöiden kannalta kommentoida. Ne jotka mut tuntevat, tietävät, etten lähde sepittään taruja. Valheet ei ole mulle vaihtoehto. Mutta mitä tehdä silloin kuin täysi yksityiskohtainen rehellisyys saattaa muut kohtuuttomaan tilanteeseen. Noh, se on mun henkilökohtainen dilemma.
Nyt kuitenkin rehellisesti uskallan (ja voin vain toivoa, että arvioin ajan oikein) kommentoida jo tähän.
Olen kuullut Bananan toimista suoraan hänen kanssaan olleilta tytöiltä/keitä hän on yrittänyt jo vuosien varrella arveluttavia asioita. Olisiko arviolta...ehkä 8 vuotta (en ole täysin varma, mutta tuota luokkaa).
Tämä juttu alkoi kahdesta eri asiasta, paljon myöhemmin kuin nuo asiat tapahtuivat, suorasta kontaktista tytöltä ja välikäden kautta saamasta raportista (molemmat tuttuja, en usko että heillä kontaktia toisiinsa, ja yleisesti sanoisin tunnustettu luotettaviksi skenessä), joiden tarinat olivat hyvin yhteneväiset. Siihen päälle kun hieman kyselin amatööriksi esittäytyneenä vain "viattomasti" kokemuksia (tyyliin, mietin jos lähtisin, et kandeeko), tuli sitten X-määrä kertomuksia, jotka yhteneväisiä aikaisemmin kuulemani kanssa. Näitä henkilöitä en tunne hyvin. Mutta joskus olivat aika yksityiskohtaisia, eivät koskaan täysin samoja, mutta sama kaava toistui.
Tuosta kaikesta yhteenvetona uskalsin laittaa tämän aloituksen tänne. Ja seison täysin sen takana, edellä mainituista syistä, uskon, että olen saanut ihan riittävästi ja oikeaa tietoa.