Tytöt ja asiakkaat eivät ole monoliitteja.
Omakohtaisten havaintojeni perusteella ainakin aika joustaa sekä osa pehmeistä rajoista asiakaskohtaisesti.
Ei välttämättä ensimmäisellä kerralla, mutta seuraavalla kerralla.
Ainakaan minä en innostu, jos tytöllä on tiukka kellokorttisysteemi.
Olenkohan minä nyt ymmärtänyt jotain väärin kenties? Itse ainakin aina kuvitellut että seksityöläiset olevat nimenomaan töissä. Swinger sivustoilta sit löytyy jos monenmoista kimppacombinaatiota ja gangbangeja missä sitten perseilyä vahditaan muilla konsteilla ja EI on aina EI.
Onko tytöillä tiukka työehtosopimus, jota kaikki noudattavat? Jos lipsumista tapahtuu, niin perse menee penkkiin.
Ainakin aikanaan oli tiukka kartelli, johon vanhemmat tytöt painostivat uusia tyttöjä.
Aikanaan markka-aikana eräällä tunnetulla tytöllä on pitkä ruokalista erilaisia hintoja.
Maksoin 500 markkaa (Taisi olla tuplat tuon ajan normihinnoista) ja sanoin, tee mitä teet.
Ilmeisesti molemmat olivat tyytyväisiä, koska tyttö tuli myöhemmin kotiini.
Laina eräältä toiselta foorumilta.
Luin ja mietin miten hän yleistää toimintatavat. Aika jyrkkiä ehdottomia lauseita.
Jos itse toimii jollain tavalla, se ei tarkoita sitä, että kaikkien muidenkin pitäisi toimia samoin. Ja jos eivät tee niin, eivät ole täysjärkisiä. Vähän outo haastattelu.
"VILLI-IRA kertoo, että ammattipiireissä toimitaan aina niin, että ennen sessiota asiakas täyttää kaavakkeen, jossa kartoitetaan tämän mieltymyksiä: mitä hänelle saa tehdä, ja mitä ei saa missään nimessä tehdä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2dde18f2-577b-45c9-a497-de784c99cf8d