Olen tämän asian kanssa kyllä tosi murheessa.
Minusta on ihan oikein, että jokainen tekee omat valintansa myös turvaseksin suhteen. Mutta minua kauhistuttaa, miten hataralla tietopohjalla näitä valintoja tunnutaan tekevän
Olen huomannut, että tosi monet turskat eivät tiedä, että owossa on sukupuolitautitartuntojen riski. (En tiedä, päteekö sama palveluntarjoajiin.)
Olen luullut owon pyytämisen olevan samanlaista vänkäämistä kuin hinnoista tinkaaminen ja tapaamisajoista ruikuttaminen. Nyt viimeaikaisten kokemusteni valossa owoa kuitenkin pyydetään usein myös siksi, koska sen ei ymmärretä olevan terveysriski. Minulla lukee ilmoituksessani selvästi, että harrastan ainoastaan turvaseksiä, ja että sen on oltava seksikumppanilleni itsestäänselvyys. Jotkut yhteydenottajat ja asiakkaat eivät kuitenkaan vaikuta olevan tietoisia siitä, että suu
seksikin on seksiä, vaan he tulevat paikalle ja alkavat sitten vasta ihmetellä, että ai miksei minua muka saa nuolla ilman suojaa.
Juuri tänä viikonloppuna kävin varsin voitokkaan puhelinkeskustelun. Mies kysyi, että mitäs palveluita minulla tuohon puolituntiseen kuuluu. Luettelin ne kaksi asiaa, joita en tarjoa, ja sanoin, että turvaseksin rajoissa tarjoan kyllä melko lailla kaikkea muuta. (En tietenkään tarjoa ihan kaikkea, mutta kuitenkin kaikkea, mitä yleensä kysytään.) Siiihen mies vastasi kysymällä, että "ai owo kuuluu hintaan vai". Olin aivan pöllämystynyt, että miten aikuinen ihminen voi olla näin pihalla.
Toivottavasti kukaan ei saa tautia harrastettuaan seksiä, jota kuvitteli turvalliseksi.