Meininki ei välttämättä ole samanlaista GFE kokemusta kuin jonkun pidemmän aikaa alalla olleen kanssa.
Ei niin, vaan amatöörin kanssa se on paljon parempi ja todellisempi gfe kokemus kuin ammattilaisen kanssa.
Mä olen kokenut sitten taas ihan päinvastoin. Parhaat gfe - kokemukset on tullut sellaisten kanssa, jotka mä lasken ammattilaisiksi.
Ehkä meillä on "hieman" erilainen käsitys gfe kokemuksesta🤔
Otetaanpa tähän kaksi esimerkkiä.
Tapaaminen ammattilaisen kanssa:
Laitat viestiä pt:le ja toivot että se vastaa, saat vastauksen ja sovitte että tapaaminen 30min päästä on ok, olet ajallaan saamassasi osoitoitteessa pihalta laitat viestiä että olet perillä, odotat pihalla tyhmän näköisenä joska sieltä kohta tulisi vastaus, odotat lisää, alat jo miettiä pois lähtemistä, vihdoin saat viestin jossa on ovi koodi ja asunnon numero, menet sisään ja jatkat matkaa ilmoitettua asuntoa kohti, ovi on jo valmiiksi hieman raollaan avaat oven ja toivot että siellä oleva nainen edes etäisesti muistuttaisi naista jonka kuvia olet kuolannut.
Jos käy hyvä tuuri sinua vastassa on odottamasi nainen jos huonosti niin vastassa onkin jotain aivan muuta.
Nainen ohjaa sinut makuuhuoneeseen, ojennat tälle rahat, nainen Käskee sinua riisuutumaan ja itse katoa huoneesta, hetken päästä tulee takaisin ja riisuu omat vaatteensa.
Ottaa munasta kiinni ja laittaa kortsun suuhunsa ja sitten suulla paikalleen, imeskelee hetken, ehdotat naiselle että mitä jos kääntyisit niin että myös sinä voit nuolla häntä, vastaukseskis saat "ei käy, ei kuulu hintaan", jatkaa hetken imemistä ja sitten kysyy miten päin haluat panna.
Nainen tulee ensin päällesi lorauttaa litran liukkaria munasi päälle ja loput itseensä.
Ratsastaa siinä hetken kunnes pyydät kääntymään selälleen kömmit päälle, yrität suudella, saat vastauksen "ei käy ei kuulu hintaan", koitat koskettaa päätä, "älä keske hiuksiin" seuraavaksi sama homma rintojen kanssa "älä koske ne on arat" nostat naisen jalkoja hieman ylöspäin että pääset painamaan pohjaan asti ja mitäs siitä seuraa "älä työnnä noin syvälle, sinulla on liian iso" pyydät naista kääntymään kontilleen että pääset takaa päin laittamaan, nainen pitää kättä itsensä ja sinun välissä että vaan vahingossa työnnä "liian syvälle". Viimeistään tässä vaiheessa alkaa hoputus "tule jo, menee liian kauan".
Hetken päästä laukeat ja nainen nousee kiireellä pukemaan ja ottaa puhelimen kouraan vastatakseen seuraavalle asiakkaalle että nyt voi tulla.
Puet vaatteet päällesi ja lähdet, matkalla autolle mietit että olipahan taas kokemus ja tästä vielä joutui maksamaan.
Tapaaminen amatöörin kanssa:
Tiedät etukäteen minnen olet menossa, soitat ovikelloa ja vastassa on juuri se nainen jonka tiesitkin sinua odottavan, istutte hetken sohvalla ja vaihdatte kuulumisia, jossakin vaiheessa alatte kiihkeästi suudella, alatte riisua toisianne koko ajan kiihkeästi suudellen, kannat naisen makkariin ja pistät sängylle makaamaan riisut hänen loput vaatteet ja alat nuolemaan, nainen saa orgasmin nouset pystyyn ja riisut omatkin housusi ja alatte harrastaa kiihkeää seksiä asennot vaihtuvat välissä ihan luonnostaan ilman että sitä tarvitsee pyytää, missään vaiheessa ei kielletä mitään jossain kohtaa saatetaan nätisti pyytää tekemään joku juttu toisella tapaa. Jossain vaiheessa laukeat kummallakaan ei ole kiire mihinkään vaan jäätte sängylle makaamaan juttelette mukavia, sitten alkaa toinen kierros joka on vähintään yhtä hyvä kuin ensimmäinen, jos sinulla ei ole kiire ja on ilta nukahdat siihen nainen kainalossasi aamulla heräätte ja alatte taas kiihkeästi suudella ja tämä johtaa seksiin, kun tämä on ohi nainen keittää kahvit ja tarjoaa aamupalaa, jonka jälkeen tyytyväisenä lähdet jatkamaan matkaasi.
Kyllä ainakin minulle tuo jälkimmäinen tarina on paljon lähempänä gfe menoa kuin tuo ensimmäinen tarina.