Ihan parasta kyytiä oon saanut ammattilaiselta (Tsekki), joka feikkas itsensä amatööriksi. Oli muka koskaan ikinä rahasta miehen kanssa ja tullut Suomeen menettämään neitsyytensä. Uskoin ja tulin. Monesti.
Uutiset:
Onko se niinkuin Herrasmies kikkeli sitten? 🤔Voi IsäKissanVittu! Mun kokemus on parempi kun sun kokemus. Väännetään perkele, väännetään.
Väännän kohta sun kikkelin rusetille.
Rusetti vois olla kiva, olis siinä hupakoilla ihmettelemistä.
Tekis mieli ammattilaisen ottein vääntää sun kikkeli rusetille 😁
Tekis mieli ammattilaisen ottein vääntää sun kikkeli rusetille 😁
Jos teet sen ammattilaisen kielellä niin go girl! Kuka muistaa Twin Peaksin Audrien?
Meininki ei välttämättä ole samanlaista GFE kokemusta kuin jonkun pidemmän aikaa alalla olleen kanssa.
Ei niin, vaan amatöörin kanssa se on paljon parempi ja todellisempi gfe kokemus kuin ammattilaisen kanssa.
Taitaa olla ihan tapauskohtaisia nämä kaikki, kun monet jutut ovat monien tekijöidensä summa, kuten henkilökemiat ja niin edelleen
Mutta yleisesti ottaen ammattilaiselta saa usein varmaa ja samanlaista kokemusta. Kokemukset ovat yleensä hyviä ja toimivia, mutta ei välttämättä mieleenpainuvia. Ei voi koskaan mennä ainakaan pahasti pieleen, riskinotto pientä ja voitto on pientä. Kun taas amatöörien parissa kokemus voi vaihdella erittäin ikävästä erittäin hyvään. Riskinotto on siis kokemuksen kannalta suurempi kun se voi olla täysin hakuammuntaa, mutta palkintona voi olla jättipotti... Monet turskat kaipaavat jännitystä elämäänsä, ja siksi luulen, että he hakevat sellaista elämystä amatööreiltä
Mua aidosti kiinnostaa: Mikä on se voitto? Mikä on se jännitys ja elämys? Siis sekö, ettei tiedä mitä saa? Jos ajattelen itseäni urani alkutaipaleella, niin ainakin omat muistoni asiakkaista on hyvin kirjavia. Oli paljon hyväksikäyttöä, juuri näitä ”tarjouksia”, minuutin venytystä, rajojen venytystä, jne. Yksi liukkari jopa oksettaa, koska muistan siitä erään kuvottavan asiakkaan. Siis oikeasti inhottavan, vaikka mitään erityistä tilannetta ei koskaan tapahtunutkaan. Annoin rajoista periksi liian monta kertaa. Miettikää tätä, te amatöörien rajattomuutta haikailevat, kun ette enää saa yhteyttä ”lempityttöönne”. Siihen saattaa olla syy.
Toki oli poikkeuksiakin. Nämä oli tyyppejä, jotka olivat läsnä, antoivat MINULLE aikaa henkisellä tasolla, eivätkä pahoittaneet mieltään, jos en ollut ihan valmistautunut jotenkin. Ja monet heistä jäivät/on jääneet pitkäaikaisiksi asiakkaiksi, joten kyse ei ollut amatöörimäisyydestäni, vaan kemioiden toimivuudesta.
Jokainen saa määritellä itsensä miten haluaa, se on kaiken ydin. Muilla ei oikein ole oikeutta siihen. Amatööreistä puhuttaessa olisi tärkeä puhua siitä, mitä itse kokemukselta kaipaa. Ja jos se on sitä, ettei ”tytöllä” ole rajoja, hintaa voi venkslata ja aikakaan ei ole niin justiinsa - palaapa tuohon hieman ylempään. Luuleeko joku todella, että sinä sellaisena rakastajana, seksikumppanina olisit todella pidemmän päälle jotenkin kovin haluttava? Tulee se päivä, kun ”tyttö” saa muunlaisia kokemuksia, ja jättää sulle vastaamatta.
^^ Ihan kiva tarina. Puutunkin tuohon viimeiseen lauseeseen: "Lakkaa vastaamasta."
Varmaan se ja sama jos 10 tai 100 muuta vastaa.
Meininki ei välttämättä ole samanlaista GFE kokemusta kuin jonkun pidemmän aikaa alalla olleen kanssa.
Ei niin, vaan amatöörin kanssa se on paljon parempi ja todellisempi gfe kokemus kuin ammattilaisen kanssa.
On todella tärkeää ymmärtää, mitä on sovittu etukäteen. Jos haluaa suudella ja nuolla, siihen kysytään lupa etukäteen. Riippumatta siitä, onko kyseessä maksuseksi vai ei.
Asioiden kieltäminen ei todellakaan ole mikään hyvän seksin mittari. Ihminen, joka sanoo toiselle ei, vastaa jollekin omalle tarpeelleen kyllä. Kuinka hyväksi ajattelet sen toisen henkilön seksikokemuksen sinun kanssasi, jos hän ei sano ei, silloin kun todellisuudessa ei haluaisi sinun tekevän mitä teet?
Välillä unohdan, miten paljon on ihmisiä, jotka ajattelevat hyvän seksin olevan magiaa, josta ei tarvitse kommunikoida. Elokuvatkin, joissa näin tapahtuu, ovat käsikirjoitettuja, eivät todellisuutta. Siis, ne ovat kirjaimellisesti käsikirjoitettuja, eli sovittuja etukäteen.
Jokainen mut tavannut tietää, että olen jopa melko hiljainen itse seksin aikana. Syy siihen, että voin kokea turvaa ja kommunikoida itselleni sopivalla tavalla, johtuu siitä, että minulla on selkeät rajat, ja olen kartoittanut asiakkaan toiveet ja omat rajani hänelle etukäteen. Jo TÄMÄ on seksissä kommunikointia. Itseasiassa, minä voin silloin nimenomaan keskittyä asiakkaaseen, kuuntelemaan, keskustelemaan, ottamaan rauhallisesti ja olemaan luontevasti iholla.
Jos menette maksuseksin ulkopuolelle asenteella, että hyvässä seksissä molemmat aina nauttii koko ajan ja aina laukeaa, niin pettymykset tulee olemaan tosi kovia. Toki jokainen saa määritellä hyvän seksin itselleen, mutta jos toisen kokemus hyvästä seksistä ei kiinnosta (tai todellisuudessa itselle kelpaa vain samanlainen vastaus kuin oma fantasia on), seksi ei yksinkertaisesti tule olemaan hyvää sille toiselle. Silloin vähintään jää paitsi aika paljosta seksin saralla.Taitaa olla ihan tapauskohtaisia nämä kaikki, kun monet jutut ovat monien tekijöidensä summa, kuten henkilökemiat ja niin edelleen
Mutta yleisesti ottaen ammattilaiselta saa usein varmaa ja samanlaista kokemusta. Kokemukset ovat yleensä hyviä ja toimivia, mutta ei välttämättä mieleenpainuvia. Ei voi koskaan mennä ainakaan pahasti pieleen, riskinotto pientä ja voitto on pientä. Kun taas amatöörien parissa kokemus voi vaihdella erittäin ikävästä erittäin hyvään. Riskinotto on siis kokemuksen kannalta suurempi kun se voi olla täysin hakuammuntaa, mutta palkintona voi olla jättipotti... Monet turskat kaipaavat jännitystä elämäänsä, ja siksi luulen, että he hakevat sellaista elämystä amatööreiltä
Mua aidosti kiinnostaa: Mikä on se voitto? Mikä on se jännitys ja elämys? Siis sekö, ettei tiedä mitä saa? Jos ajattelen itseäni urani alkutaipaleella, niin ainakin omat muistoni asiakkaista on hyvin kirjavia. Oli paljon hyväksikäyttöä, juuri näitä ”tarjouksia”, minuutin venytystä, rajojen venytystä, jne. Yksi liukkari jopa oksettaa, koska muistan siitä erään kuvottavan asiakkaan. Siis oikeasti inhottavan, vaikka mitään erityistä tilannetta ei koskaan tapahtunutkaan. Annoin rajoista periksi liian monta kertaa. Miettikää tätä, te amatöörien rajattomuutta haikailevat, kun ette enää saa yhteyttä ”lempityttöönne”. Siihen saattaa olla syy.
Toki oli poikkeuksiakin. Nämä oli tyyppejä, jotka olivat läsnä, antoivat MINULLE aikaa henkisellä tasolla, eivätkä pahoittaneet mieltään, jos en ollut ihan valmistautunut jotenkin. Ja monet heistä jäivät/on jääneet pitkäaikaisiksi asiakkaiksi, joten kyse ei ollut amatöörimäisyydestäni, vaan kemioiden toimivuudesta.
Jokainen saa määritellä itsensä miten haluaa, se on kaiken ydin. Muilla ei oikein ole oikeutta siihen. Amatööreistä puhuttaessa olisi tärkeä puhua siitä, mitä itse kokemukselta kaipaa. Ja jos se on sitä, ettei ”tytöllä” ole rajoja, hintaa voi venkslata ja aikakaan ei ole niin justiinsa - palaapa tuohon hieman ylempään. Luuleeko joku todella, että sinä sellaisena rakastajana, seksikumppanina olisit todella pidemmän päälle jotenkin kovin haluttava? Tulee se päivä, kun ”tyttö” saa muunlaisia kokemuksia, ja jättää sulle vastaamatta.
On todella tärkeää ymmärtää, mitä on sovittu etukäteen. Jos haluaa suudella ja nuolla, siihen kysytään lupa etukäteen. Riippumatta siitä, onko kyseessä maksuseksi vai ei.
Näen mitä tarkoitat, mutta: Miten sä näet sellaisen hupakon, että jos sovit, että haluan ensin panna suuhun, sitten perseeseen, sitten pipariin ja lopuksi haluan laueta suuhun, niin todellisuudessa mikään tuosta sopimuksesta ei pidä. Onko se oikein?
Ehkäpä arvon asiakaspalvelijattaren olisi hyvä kokea joskus muutakin seksiä kuin rahaa vastaan tapahtuvaa Kaikella kunnioituksella.
Siviiliseksissä, vaikkapa Tinder-treffeiltä sänkyyn päädyttäessä, asiat tapahtuvat - onneksi - aika spontaanisti. Suudelmasta kaikki alkaa ja se tulee kyllä ihan itsekseen, jos molemmista siltä tuntuu. Ei tarvitse täytellä kaavakkeita eikä kelata että luitko nyt sen mun ilmoitukseni sanasta sanaan ja näitkö, etten ota kumitta suihin jne. Juuri tuo spontaanius erottaa hyvän siviiliseksin maksuseksistä.
Tosin olen kyllä kokenut myös parhaissa maksuseksikokemuksissa sellaista spontaaniutta, että oksat pois Tuollaisen pt:n luokse olen mennyt aina uudestaan, mutta liikojen etukäteissääntöjen asettajat olen jättänyt väliin. Miksi siitä maksaisin, kun samaa saa nalkuttavalta muijalta parisuhteessa
Ja korostettakoon vielä, että noissa parhaissa maksuseksikokemuksissa on ollut kyse molemminpuolisesta syttymisestä tilanteeseen. Kenenkään rajoja ei ole rikottu, vaan ”setelit ovat unohtuneet pöydälle” ja on annettu palaa täysillä. Ja kyse on ollut kuitenkin kokeneista hupakoista, ei mistään snapchat-tyttösistä.
Syy siihen, miksi kirjoittelen välillä tälläisiä pitkiä postauksia ei ole siinä, että osaisin tai edes kykenisin syväluotaamaan kaikkea jatkuvasti. Nämä on niiden lukuisten mikroprosessien, taukojen ja tilan antamisen tulosta. Tavallaan se piste, kun ”palaset loksahtaa kohdalleen”. Ja ehkä nämä tukevat jonkun toisen mikroprosessointia, ja ovat pieni osanen sitä.
Syy siihen, miksi kirjoittelen välillä tälläisiä pitkiä postauksia ei ole siinä, että osaisin tai edes kykenisin syväluotaamaan kaikkea jatkuvasti. Nämä on niiden lukuisten mikroprosessien, taukojen ja tilan antamisen tulosta. Tavallaan se piste, kun ”palaset loksahtaa kohdalleen”. Ja ehkä nämä tukevat jonkun toisen mikroprosessointia, ja ovat pieni osanen sitä.
Sä olisit uskottavampi jos tulisit kirjoittamaan tänne silloinkin kun sulla ei ole kimppapäivää lähestymässä jonkun kanssa.
Pelkkää mainostamista tässä vaiheessa.
Kiitti kuitenkin ajatuksista.
Hänen tekstit eivät ole ongelma. Ongelma on lukijassa jos ne ärsyttävät tai pitkästyttävät.