Amatöörin ja ammattilaisen ero selkis mulle jokin aika sitten varsin ikävällä tavalla. Suorastaan v*tuttaa, etten perääntynyt tilanteesta missään vaiheessa vaikka mahdollisuus siihen luonnollisesti oli.
Kaikki alkoi siitä, kun sovittu tapaaminen peruuntui entuudestaan tutun pt:n sairastuttua. Tiesin mitä herkkua olisi ollut luvassa, joten panetus oli kova. Pari tuntia siinä ihmettelin ja mietin, että runkkaushommiksi meni.
Tekemieni virheiden sarja alkaa tästä. Rahat ja muna kädessä selailin ilmoituksia ja löysinkin kotikaupungistani ilmoituksen, jota olin joskus silmäillyt. Alun ammattimaisen vakiovastauksen jälkeen alkoi ennennäkemätön säätö tapaamisajasta. Treffit saatiin kuitenkin sovittua, mutta panetus ja mielenkiinto oli multa jo kadonnut.
Tämä nyt ei liity amatööri vs ammattilainen asetelmaan, mutta olisi pitänyt kääntyä ovelta. Näky ei miellyttänyt, eikä navan alla tuntunut sitä tunnetta joka yleensä pt:n nähdessäni tuntuu.
Asunnossa oleva lemmikki keskeytti hommat heti alkuun pari kertaa kolistelemalla jotain. En meinannut päästä fiilikseen, mutta suutelulla saatiin homma käyntiin jotenkin. En tosin pidä siitä, että suutelukaverin suusta pystyy maistamaan oliko äsken syödyssä spagetti bolognesessa mausteena enemmän oreganoa vai basilikaa. 🤢
Pahin amatöörimoka odottikin kortsujen muodossa. Tarjolla oli vain yhtä kokoa, joka oli tällaiselle pienimunaiselle liian iso. Oma virhe kun en tässä kohdin lähtenyt pois. Kumi saatiin paikoilleen, mutta rullaantui omia aikojaan pois jo ennen panoa. Pt yritti laittaa pois rullautunutta kumia takaisin siinä onnistumatta, kunnes sitten laittoi uuden, edelleen liian suuren kumin. Niinkuin arvata saattaa, panemisen ja laukeamisen jälkeen munan päällä ei ollut enää kortsua. Asiasta mainitessani hän vain totesi, että ei hätää, kyllä hän saa sen kortsun pois sisältään. Järkytykseltäni en oikein osannut tehdä muuta kuin lähteä kotiin.
Toiset kinuaa paljaalla panemista, mä sain sen pyytämättä. En olisi todellakaan halunnut. Seksitautitestiin olen menossa toki. Raskauden mahdollisuuskin on tietysti olemassa.
Ammattilaisilla on aina ollut oikeankokoisia kortsuja. Joskus on ensin laitettu liian pieni tai iso, mutta se on heti vaihdettu sopivaan kun virhe on huomattu.
Sellainen kokemus amatööristä ja omista virheistä. En olisi uskonut tällä kokemuksella joutuvani tuollaiseen tilanteeseen, mutta näin kävi. Harmittaa kovasti oma typeryys, mutta otan tästä opiksi.