Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pienehkö suomalainen nainen Lausteella  (Luettu 14121 kertaa)

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pienehkö suomalainen nainen Lausteella
« Vastaus #20 : Lokakuu 14, 2024, 23:03:11 »
Olen tässä minäkin hänestä kommentoinut. Käynti yks kerta takana.Kyllä se neljäkymmentä vuotiaskin aika monesti niin miehet kuin naisetkin eroavat jo selvästi kolmekymppisistä. Oma arvio on kun itse olen vähän nuorempi ja neidin nähnyt niin voi silti olla juuri sen ikäinen mitä ilmoittaa.Uudelleemkin saatan mennä.

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pienehkö suomalainen nainen Lausteella
« Vastaus #21 : Lokakuu 14, 2024, 23:23:56 »
Ja tottakai Repe laukkaa paikalle, yllättyneet käsi ylös. Olet siis sitä mieltä, että voi olla ilmoituksen ikäinen tai sitten huomattavasti vanhempi? Selvä. Jos sun mielestä Lausteen nainen on nelikymppinen niin suosittelen varaamaan ajan silmälääkärille.

Poissa Paksujulli

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pienehkö suomalainen nainen Lausteella
« Vastaus #22 : Lokakuu 15, 2024, 06:36:02 »
Jokainen (lähes) ko. Pt:lla vieraillut tunnistaa, että neljänkympin rajapyykki on hällä jo aikapäiviä sitten ohitettu... On varmaankin lähempänä kuutta- kuin neljääkymppiä.

Itse veikkasin iäksi 55.
Ihmettelen miksi pitää laittaa ikä noin paljon metikköön, sen tavanomaisen 5-10 v. sijaan?
Luulisin olevan päinvastoin markkinointia laittaa ikä yläkanttiin, monella kun voi olla mieltymys vanhempiin naisiin.

Ei sillä kauniit rinnat tosiaan, jotenkin estynyt, nukkemainen olemus, ei saa suudella ja muita rajoitteita, jonka vuoksi jäänyt yhteen käyntikertaan tämä.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pienehkö suomalainen nainen Lausteella
« Vastaus #23 : Lokakuu 15, 2024, 11:04:48 »
Tunnen naisia ikäryhmässä 50-60, mutta ne ei ole noin siroja ja leidimäisiä kuin tämä neito. Niillä viis tai kuuskymppisillä naisilla kaikilla mitä tunnen on koko ja kiloluokka eri kantimissa eli sirous puuttuu , ei tarvii mennä silmälääkärille. En tietenkään 100 prosenttisesti hehkuta tuota ikää  mutta kuten olen todennut niin nelikymppinen mimmi on kyllä monissa tapauksissa sirompi vartaloltaan kuin ne huomattavasti vanhemmat muijat.

Poissa Waykee

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pienehkö suomalainen nainen Lausteella
« Vastaus #24 : Lokakuu 15, 2024, 11:09:58 »
On 53 vuotias.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pienehkö suomalainen nainen Lausteella
« Vastaus #25 : Lokakuu 15, 2024, 13:13:36 »
Kuten taisin mainita niin en 100 prosenttisesti hehkuttanut hänen ilmoitttamaansa ikää mutta en tiedä mistä Waykee tiedät toin niin varmaksi. En kiistä puoleen enkä toiseen mutta jos nyt todellisuudessa näin olisikin niin sitten on harvinaisen siro ja leidimäinen ikään nähden. Tilastopoikkeama. Mutta ainahan epäilyksen siemen on että onko nyt juuri väittämäsi ikäinen.Virossa tiettävästi vanhemmatkin naiset ovat sievempiä ja tyylikkäämpiä kuin vastaavan ikäiset täällä. Mutta tämä mimmi on kotimainen.

Poissa Wertti69

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pienehkö suomalainen nainen Lausteella
« Vastaus #26 : Lokakuu 16, 2024, 12:55:39 »
mistäs tän ilmon löytää?

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pienehkö suomalainen nainen Lausteella
« Vastaus #27 : Lokakuu 16, 2024, 13:11:26 »
Kyllä se näiltä nainen miehelle sivuilta löytyy otsikolla iltakivaa lausteella.