Tinderistä en oo löytänyt mitään.
Iso kirkko o niin kaukana. Tinderissä ei range riitä.
Uutiset:
Tinderistä en oo löytänyt mitään.
Huoraskenestä haen toimeentuloa, rakkautta enemmän muiden töiden piiristä. Tinderistä en oo löytänyt mitään.
Jaa no kyllähän mä gangbangista haaveilen ja jollain kierolla tavalla kans pidemmästä tapaamisesta jonkun kivan kanssa (ois lähinnä hauskaa nähdä, jaksaisiko keskittyä sillä asenteella, että ollaan töissä).
^
Mikä on sulle pitempi tapaaminen..? Viikonloppu? Viikko?
Jaa no kyllähän mä gangbangista haaveilen ja jollain kierolla tavalla kans pidemmästä tapaamisesta jonkun kivan kanssa (ois lähinnä hauskaa nähdä, jaksaisiko keskittyä sillä asenteella, että ollaan töissä).
Et sinä kuitenkaan jaksaisi kuunnella mun puujalkoja koko yötä, karkaisit kuitenkin kotio kesken kaiken.
Mä haluan kokea kutkuttavan sitomisen, totta kai myös vapautuakin.
Olen sidottuna sänkyyn jaloistani ja käsistäni. Nainen päälläni 69:ssä imemässä kullia, itse yritän epätoivoisesti nuolla häntä, mutta hänellä kun onkin pikkarit jalassa. Kamalaa, kieli huutaa armoa.
Huoneeseen tulee toinen nainen, hän käy viereeni sängylle. Nyt tuo päälläni oleva nainen käy 69:iin tuon vieressäni olevan naisen kanssa, nyt ilman pikkareita.
Kidun sekä katson, katson ja kidun, kunnes raaja kerrallaan minut vapautetaan osallistumaan.
(Tuskin tällaista palvelua ihan hyllystä löytyy, lienee tilaustavaraa.)
Masturbaation ilman käsiä.
Ylämäkiluistelua. Mieluiten osana viestijoukkuetta. 😊