^ Jotta saat mielenrauhan, kun toimintani tuntuu niin kaivelevan aivonyströitäsi, niin lisättäköön tuohon pallien nuolemiseen, että en yksinkertaisesti tykkää sitä tehdä, suurimpana syynä miesten huono/puutteellinen hygienia, enkä vaan tykkää pallien nuolemisesta. Tosiaan, en tee edes maksusta mitään mistä en itse tykkää. Multa ei pysty ostamaan palveluja jotka inhottavat minua syystä tai toisesta, eikä ne syyt oikeastaan kellekkään sinänsä kuulu. Mullakin on oikeus sanoa ei.
Tätä mä nyt nimenomaan hainkin.
Ensin puhut tautivaarasta, vaikka itse juurisyy on mieltymyksissä.
Ei kyse ole missään vaiheessa ollut siitä, etteikö olisi oikeus sanoa ei. Näin ilmiselvää asiaa on turha tähän keskusteluun edes tuoda.
Kyse on sopista ja velleistä.
Ensin sanotaan, ettei tehdä jotain tautivaaran takia, vaikka kyse olikin jostain ihan muusta eli omista mieltymyksistä.
Sen voi sanoa myös heti kättelyssä, jos ei tee jotain vain, koska ei halua. Turhaa siihen keksii tarinoita taudeista yms.
Eli itse toimintasi ei rasita nystyröitåni, vaan edelleen se logiikan puute. Mikä nyt selvenikin ihan vain mieltymyskysymykseksi.
Kannattaa olla tarkka, miten kirjoittaa.
Mä en voi olla tarttumatta itsejauhotuksiin.
Ja tämähän oli varsin selkeä sellainen.
Ja selvennettäkööt, että viestihän ei ollut yksinomaan sulle. Sekin lukee tuolla viestini lopussa.
Mutta toistetaan; tätä samaa "logiikkaa" on monilla muillakin.
Jokainen tekee tai on tekemättä, mitä lystää. Mutta kunhan nyt ei perustella tekemättömyyksiä taudeilla, vaikka kyse on mieltymyksistä.
Tai kuten totesit, jättää vaikka perustelematta kokonaan.
Koska syyt eivät totta tosiaan kuulu kenellekkään.
Ps:
Tästähän kehkeytyi viihdyttävin topik koko forkalla😁