Yhdellä kollegalla samanlainen niin ajattelin itsekin tehdä vastaavan 😊
Tosiaan, Kuopiossa olin keikalla ja kotimatkalla nyt 💕
Sää viileä syyssää ja sateista. Söin mikroeineksiä, eines Vispipuuroa ja eilis ja tänä aamuna keitin ja join kahvit.
Vakkareita on kaupungissa, yhden heistä tapasin reissuni aikana.
Yhdet oharit, vitutti. Pääsin yli 👌
Perseilijöitäkin (joita en onneksi tavannut) tuli muutama inboxiin.
Ei niin tuottoisa reissu rahallisesti kuin edellinen reissuni kesäkuussa, mutta reissun viimeinen asiakas korjasi tilanteen tältä osin ja nosti myös fiilikset ylös ❤️
Tulen uudelleen, en vielä tiedä koska. Seuraamalla kalenteria ja mun someja saa tietää ajoissa, naapurin ilmossa kun näkyy vaan yksi paikkakunta kerrallaan
Gfe meininkiä ja yhdet pissat yks asiakas tilasi 💦😘
Mitäs muuta arvoisat turskat (ja tasa-arvon nimissä tottakai kaikki muutkin!) haluaa kuulla reissuistani?
Tosiaan, Kuopiossa olin keikalla ja kotimatkalla nyt 💕
Sää viileä syyssää ja sateista. Söin mikroeineksiä, eines Vispipuuroa ja eilis ja tänä aamuna keitin ja join kahvit.
Vakkareita on kaupungissa, yhden heistä tapasin reissuni aikana.
Yhdet oharit, vitutti. Pääsin yli 👌
Perseilijöitäkin (joita en onneksi tavannut) tuli muutama inboxiin.
Ei niin tuottoisa reissu rahallisesti kuin edellinen reissuni kesäkuussa, mutta reissun viimeinen asiakas korjasi tilanteen tältä osin ja nosti myös fiilikset ylös ❤️
Tulen uudelleen, en vielä tiedä koska. Seuraamalla kalenteria ja mun someja saa tietää ajoissa, naapurin ilmossa kun näkyy vaan yksi paikkakunta kerrallaan
Gfe meininkiä ja yhdet pissat yks asiakas tilasi 💦😘
Mitäs muuta arvoisat turskat (ja tasa-arvon nimissä tottakai kaikki muutkin!) haluaa kuulla reissuistani?