VANTAA
Lähes kolmen viikon sairasloman jälkeen, ensimmäinen keikka vihdoin. Kyllä panetti
Lähteminen ja pakkaaminen kotona tuntui hieman väkinäiseltä, olen introvertti luonne joten kun olin ollut vaan kotona tekemättä mitään oli jonkin moinen kynnys lähteä. Onneksi lähdin.
Päästyäni majotukseen alkoi paikkojen kuntoon laitto.
Ensimmäisenä päivänä tuli paljon viestejä, jotka eivät kuitenkaan johtaneet mihinkään; paitsi minun turhautumiseen. Onneksi sain sentään illalla pokaa, niin pääsin venyttämään paikkoja niiden oltua melkeen sen 3 viikkoa selibaatissa..
Unirytmi sekasin joten toisena aamuna heräsin jo 4 jälkeen, kattelin siinä sitten tablettia ja söin viinirypäleitä, kunnes kello tuli 6 ja rupesin vastailemaan muutamaan yöllä tulleeseen viestiin. Odotellessa että R-kioski aukeaa ja saa kahvia...
Vantaa on tuttu kaupunki siviilistä, syntyperäinen stadilainen kun olen ja tullut asuttua myös Vantaalla Korsossa ja Hakunilassa. Paljon on liikuttu vantaalla ympäriinsä muutenkin. Jumboakaan en kavahda ja lentokenttäkin sijaitsee teknisesti Vantaalla (:
Hakunilassa tuli asuttua sillon kun alalla aloitin eli 2019.
Toisena päivänä tuli pokaa enemmän kun ekana päivänä muttei kuitenkaan liian montaa. Viestejä ja varauksia sateli luokkaa ovista ja ikkunoista. Rupesin epäilemään liinavaate varaston ja pyyhkeiden riittämistä, niimpä kävin toisen ja kolmannen päivän välissä kotona pesemässä pyykkiä ja rummussa pyörittämässä. Kello pirahtaa 4.45 aamulla kolmantena päivänä, hyvä jos 2,5 tuntia nukuttu; vaan eipä väsytä! Kahvit naamariin ja junalle.
Kolmantena ja vikana päivänä tulikin pokaa sitten hyvinkin kiitettävä määrä, rikoin päiväkohtaisen ennätykseni! Kiitos yöllisen pyykkäysreissun lakanat ja pyyhkeet riittivät! Rikoin myöskin ennätykseni siinä, paljonko tiliä tuli keikalla! Eri erittäin kannattava keikka, joskin hieman rankka; joka kylläkin vasta jälkikäTeen tuntui. Mutta todellakin sen arvosta!
Olisi riittänyt pokaa vielä neljännellekin päivällä, vaan enpä sitten enään jaksanut, joten pakkasin kamat, siivosin asunnon (tiskit, roskat, paikat samaan kuntoon kun tullessa) ja sitten olikin kotiin lähdön aika.
Tulen uudelleen pk-seudulle, yritän käydä suht usein kun kysyntää tuntuu siellä olevan eniten (:
Ja kolmantena keikka päivänä jokaisen pokan jälkeen tuntui että piristyin vaan lisää ja ja panetus senkun lisääntyi; minkäs teet kun kyltymätön munahaukka kysessä! Jos jotain, niin ainakin olen oikeassa ammatissa
!