JYVÄSKYLÄ
Saavuin Keski-Suomen maakuntakeskukseen edellisenä iltana, ja vitsit miten ylpee olin itsestäni kun mukana oli _vain_ matkalaukku ja rinkka! Ei reppua tai muuta kolmatta kassia 😍 Vein rojut majoitukseen, kävin kaupassa, söin ja aloin nukkumaan. Aamulla torkutuksien kautta ylös, kahvia hakemaan, ja aamupalaa naamariin. Sitten viesteihin vastailua ja suihkussa käyntiä.
Tiiättekö mulla on useampi hiusharja, ja varmaan kymmenet pinsetit kotona, mutta kuinka ollakaan en kumpiakaan ollut pakannut yksiäkään mukaan; joten jouduin kaupasta ostamaan 😂 talouteni ei siihen kaadu mutta hieman sieluun kolahti kyllä 🤣
Jyväskylä on puolituttu kaupunki, keväällä -23 olin ekan kerran keikalla ja loppukesästä -23 toisen kerran, siviilissä pari kertaa käyty. Ihan kiva kaupunki, tykkään 😇
Eka päivä meni ihan ok, joskin piti laittaa pillut (vai pillit..?
) pussiin jo alkuillasta.
Yks mikä keikoilla aina vähän hankalaa ja ärsyttävää, kun yrittää nukkuu enemmän kun sen parista tunnista muutamaan tuntiin niin käy niin et herää kesken unien yöllä, tai sit herää kukonlaulun aikaan aamuyöstä.
Vuoden vika keikka, niin ei ihan mennyt suunnitelmien mukaan tähän asti, mutta ansaitun joululoman jälkeen taas virkeänä kiva palata töihin 🔥
Vakkareita muutama löytyy Jyväskylästä, tällä reissulla tosin kaikki jotka tapasin oli uusia.
Pari tapaamista jouduin perumaan itsestä johtuvista syistä, vaikutti toki siihen tiliin. Jäin juuri ja juuri plussalle. No ens kerralla paremmin 👌
Kävin alkuillasta toisena päivänä kävelemässä ulkona niin oli hemmetinmoinen tuuli! Tuntui kun olisi ollut 100km/h ja kulkenut nopeammin kun autot 😁