"kuminauha viritys keittiön hanaan"
Nyt alko kiinnostaan, että mikä tää on?
Tämmöinen nii ei saa kissat yksinään hanaa auki
saitti käänsi taas kuvan 90 astetta väärin
Uutiset:
"kuminauha viritys keittiön hanaan"
Nyt alko kiinnostaan, että mikä tää on?
Tämmöinen nii ei saa kissat yksinään hanaa auki
Aitoa elämänmakuista tekstiä, jota on miellyttävää lukea. Meidän täytyy ehdottomasti tavata kunhan vierailet jälleen pääkaupunkiseudulla.
Saan ihan hyvin pokaa päivän aikana, asiakkaiden välissä on riittävästi aikaa, että voin syödä, käydä vessassa, putsata pillun, vastailla viesteihin, vaihtaa lakanan ja pyyhkeen, tyhjentää roskiksen, lisätä kortsuja - näitä perusjuttuja joita teen asiakkaiden välissä.
Kiva reportaasi.Saan ihan hyvin pokaa päivän aikana, asiakkaiden välissä on riittävästi aikaa, että voin syödä, käydä vessassa, putsata pillun, vastailla viesteihin, vaihtaa lakanan ja pyyhkeen, tyhjentää roskiksen, lisätä kortsuja - näitä perusjuttuja joita teen asiakkaiden välissä.
Tästä kohdasta jäin miettimään että mikä on "riittävästi aikaa asiakkaiden välissä", onko se vartti vai tunti vai paljonko siihen ammattitaitoinen palveluntarjoaja allokoi?
Tästä kohdasta jäin miettimään että mikä on "riittävästi aikaa asiakkaiden välissä", onko se vartti vai tunti vai paljonko siihen ammattitaitoinen palveluntarjoaja allokoi?
Onko sillä väliä?
Se on kuitenkin nussinut monia ennen sua ja tulee nussimaan jälkeenkin.
Onko sillä väliä?
Se on kuitenkin nussinut monia ennen sua ja tulee nussimaan jälkeenkin.
En ihan ymmärrä, mitä yrität sanoa. Kysyin tätä siksi, että kiinnostaa, millaista on käytännössä palveluntuottajan arkinen aherrus (siksi kai tätä ketjua ihmiset lukee).
Kiva reportaasi.Saan ihan hyvin pokaa päivän aikana, asiakkaiden välissä on riittävästi aikaa, että voin syödä, käydä vessassa, putsata pillun, vastailla viesteihin, vaihtaa lakanan ja pyyhkeen, tyhjentää roskiksen, lisätä kortsuja - näitä perusjuttuja joita teen asiakkaiden välissä.
Miten muuten lakanalogistiikka toimii keikkalevilla, kuljetaanko mukana omia vai käytetäänkö sitä mitä kämpässä on saatavilla? Olen huomannut tahroista ja karvoista tjms. lakanoissa, ettei niitä aina vaihdeta asiakkaiden välissä. Jos asiakkaita käy vaikka 6-10 per päivä, niin ei varmaan ole edes realistista että jokaiselle olisi tuoreet petivaatteet alla? Myös pyyhelogistiikka on joskus pettänyt ja saanut valmiiksi märkää käsipyyhettä suihkua varten, toivottavasti juuri pesusta tullutta eikä edellisen Jorman säkkien kuivattelusta märäksi jäänyttä.
'Riittävästi' on tosiaan aika laaja käsite kun on aika ihmiskohtainen että mikä riittää kellekin. Mutta sanotaan näin, että itse koen että se 15min on liian vähän. 30min aika rajalla, kyllä siinäkin kiire tulee. Ellei oo tosi vähän tehtävää siinä välissä. Hyvin voi olla 45min tai tunti. Mulla siis fyysinen puoli (pillu) ei oo esteenä tässä et pidän näinkin pitkät välit asiakkaiden välissä, vaan lähinnä psyyke, ja se mitä kaikkea teen asiakkaiden välissä. Toki vaikuttaa myös mitä tehty. Jos asiakas tai asiakas ja minä ollaan hikisiä, tuuletukseen menee enemmän aikaa. Jos on COF, ja pitää pestä hiukset, tarvii olla enemmän aikaa. Moni asia vaikuttaa.
Kiitän vastauksesta, kysyin ihan sen takia sulta kun aihe alkoi lipsumaan lähelle ja tää päiväkirja on muutenkin meille nilviäisille kurkistus kulissien taakse.Miten muuten lakanalogistiikka toimii keikkalevilla, kuljetaanko mukana omia vai käytetäänkö sitä mitä kämpässä on saatavilla? Olen huomannut tahroista ja karvoista tjms. lakanoissa, ettei niitä aina vaihdeta asiakkaiden välissä. Jos asiakkaita käy vaikka 6-10 per päivä, niin ei varmaan ole edes realistista että jokaiselle olisi tuoreet petivaatteet alla? Myös pyyhelogistiikka on joskus pettänyt ja saanut valmiiksi märkää käsipyyhettä suihkua varten, toivottavasti juuri pesusta tullutta eikä edellisen Jorman säkkien kuivattelusta märäksi jäänyttä.
Tiiän, et kaikki ei vaihda lakanoita ja pyyhkeitä. Mulla on aina asiakkaalle puhdas lakana ja puhdas pyyhe. Tyynyliinan/tyynyn vaihdan vain jos tarvetta (on esim hikinen tai ollut pillun alla pannessa)
Mä kuljetan omia lakanoita, pyyhkeitä ja tyynyliinoja. Toki mahdollisuuksien mukaan hyödynnän myös majoituksessa olevia ja/tai pyykinpesu mahdollisuutta.
Ootko turkuun tuloa harkinnut?
tule ihmeessä Tampereelle heti kun ehdit