Uutiset: Käyttökatko la-su 21.-22.12. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Gran Canaria  (Luettu 6887 kertaa)

Poissa Villerius

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Gran Canaria
« : Helmikuu 01, 2020, 17:03:53 »
Gran Canaria on monella tapaa mukava lomasaari. Ei ole liian kuuma, eikä liian kylmäkään. Baareissa ja ravintoloissa riittää valinnanvaraa, eikä hintataso ole päätä huimaava. Suomalaisia ja Suomibaarejakin on paljon.

Hupakkotarjotaakin on, vaikka suurin valikoima lienee Las Palmasissa. Itse olen siis Playa del Inlesissä. Pasion.com on sivusto jolta itse olen löytänyt muutaman hemaisevan tytön. Hintataso ei päätä huimaa 50-70€/puoli tuntia ja 80 - 120€/h. Owo on lähes aina tarjolla, mutta mun kikkeliä täällä lutkutetaan kumin kanssa poikkeuksetta.
Edellis vuonna tapasin erään nuoren Brassi tytön ja olen häntä tavannut joka kerta täällä ollessani ja niin nytkin. Koko yö maksoi vaivaiset 300€ ja meno oli hurjaa. Tulenntapaamaan häntä vastakin, mikäli saarella viihtyy.
Ensimmäisen kerran koskaan halusin tavata tummaihoisen tai oikeastaan mustan tytön. Täällä sen haaveeni toteutin, en pettynyt todellakaan.
https://www.pasion.com/contactos-mujeres/grabame-follando-a-pelo-playa-del-ingles-538607207.htm
Tyttö on sama, minkä tapasin. Huone oli hotelli Ritualissa, suosittelen.
Vielä huominen sunnunntai on kokonaan jäljellä ja sitten takaisin synkkään Suomeen.
Anteeksi kirjoitusvirheet.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Gran Canaria
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2020, 17:13:50 »
Mukava kuulla, Ville, terveisiä lämpimästä :) Tervetulloo Suomeen takaisin!

Ja vielä mukavampaa on kuulla, että hupakointireissu on ollut onnistunut ja antoisa!
Tää oli ehdottomasti meille hyvän mielen postaus Gran Canarialta :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Vieras1763

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : Helmikuu 01, 2020, 17:30:57 »
Hyvä jos tasokasta seuraa on löytynyt.
Itse vietin toissa joulun Inglesin pohjoisosan "Suomi-alueella" ja seksiä ja huumeita kaupattiin aika suoraan kadulla Suomi-baarien läheisyydessä. Ei oikein innostanut..

Mulla ei kyllä ollut mitään tietoa mistään paikallisista "sihteerisivustoista"..

Poissa Kunigazz

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Helmikuu 01, 2020, 17:41:33 »
Nyt täytyy mielenkiinnosta kysyä että puhuuko kukaan Englantia? Tuo pasion.com sivu oli Espanjaksi eikä meikä tuota paikallista murretta oikeen hallitse, että jos tuonne lähtee joku päivä ja varmaan lähdenkin, niin ois mukava tietää etä puhuuko Englantia kukaan paikallisista hupakoista.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #4 : Helmikuu 01, 2020, 17:55:44 »
Hyvä jos tasokasta seuraa on löytynyt.
Itse vietin toissa joulun Inglesin pohjoisosan "Suomi-alueella" ja seksiä ja huumeita kaupattiin aika suoraan kadulla Suomi-baarien läheisyydessä. Ei oikein innostanut..

Mulla ei kyllä ollut mitään tietoa mistään paikallisista "sihteerisivustoista"..
Joo, tuossa aguila rojan lähimaastossa on kaikenlaista. Ässä baarn ja karhubaarin vieressä. Tiedossa on. Puolen yön aikaan siinä saalistaa muutamakin musta katutyttö, mihin en kyllä koskisi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Helmikuu 01, 2020, 17:57:15 »
Nyt täytyy mielenkiinnosta kysyä että puhuuko kukaan Englantia? Tuo pasion.com sivu oli Espanjaksi eikä meikä tuota paikallista murretta oikeen hallitse, että jos tuonne lähtee joku päivä ja varmaan lähdenkin, niin ois mukava tietää etä puhuuko Englantia kukaan paikallisista hupakoista.
Ne, jotka ei osaa ei vastaa whatsapp viesteihin.
- Kobe Bryant

Poissa Turskapappa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Helmikuu 01, 2020, 18:00:59 »
Oletteko kuulleet google translatorista. Jos käyttää whatsappia, se riittää.
Ikää on tullut vitusti lisää, mutta preferenssit eivät ole vaihtuneet. Törötisuiset parikymppiset huorat kaupungin korkeimmilla koroilla yhä mielessä.

Poissa Kunigazz

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Helmikuu 01, 2020, 18:17:05 »
^No joo onhan se translator tietenki mitä voi käyttää.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #8 : Helmikuu 01, 2020, 20:11:06 »
Oletteko kuulleet google translatorista. Jos käyttää whatsappia, se riittää.
Olen kuullut ja joskus jopa käyttnyt. Kuitenkin tuo videopuhelu on kova sana ;)
Vaihtelevaa kyllä se kielitaito on. En myöskään ole sinne menossa jaarittelemaan päivän politiikkaa.
- Kobe Bryant

Poissa Perusjannu

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Joulukuu 17, 2024, 16:02:13 »
Puerto Ricon suuntaan tammikuussa..onko vinkata hyviä mestoja....
Näin yksinäiselle....
seura mielessä 😉

Poissa JordastM

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Joulukuu 19, 2024, 01:16:11 »

Joskus kauan kauan (2000,2008 ja 2009) sitten Las Palmasissa tuli käytyä tyttökadulla C. Molino de Viento. Kadun toinen pää on pieniä ovia täynnä joiden vierellä tytöt seisoskeli/istuskeli ja kyseli ohikulkijaturisteilta "quieres fojar?" Silloin oli käynti takahuoneessa 30-50€. Tyttöjä oli kaiken värisiä eri puolilta maailmaa ja siinä katua kävellessä sai tehdä valintaa. Kymmeniä kertoja tuli käytyä ja mieleen on erityisesti jäänyt Päiväntasaajan Quinealainen tumma nätti sekä Kolumbialainen kaunein nainen ketä olen koskaan pannut. Sieltä kyllä helposti löysi omaan makuun sopivan seksiobjektin.
Ei hajuakaan tämän päivän tilanteesta niillä huudeilla.

Poissa JordastM

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Joulukuu 19, 2024, 01:17:57 »
Niin ja silloin 2000 oli vielä pesetat, ei muistikuvaa niistä hinnoista.

Poissa Makkonen

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Dirty old man

Paikalla Merkonomi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Joulukuu 19, 2024, 17:57:55 »
Tulisi kyllä aika likainen olo hoitaessaan muijaa jossain paskaisessa takahuoneessa tuollaisella kadulla. Mutta ehkä se on jollekin juuri se homman viehätys.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14 : Joulukuu 19, 2024, 18:12:00 »
^Ovatko ne paskaisia?

Paikalla Merkonomi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Joulukuu 19, 2024, 18:28:13 »
^ En ole käynyt, joten en tiedä. Mutta voisin kuvitella että joku takahuone tuolla kadulla ei ole se freesein mesta lemmenleikeille. Luulisi että suurin osa Gran Canarian ilolinnuista on siirtynyt nykyaikaan, eli nettiin myymään palveluitaan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2024, 18:34:25 kirjoittanut Merkonomi »

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #16 : Joulukuu 19, 2024, 19:05:44 »
En ole käynyt tuolla, mutta ihan siistejäkin voivat olla. Takahuoneita ne Amsterdamissakin ovat ja ainakin mun kokemuksen perusteella ihan siistejä. Yhtälailla netissä myyvien panomestat voivat olla paskaisia, kuten Suomesssakin.

Kanariallakin löytyy kohtalaisesti strippiluolia, missä seksiä myydään avoimesti. Taksikuskit ja baarimikot pubeissa tietävät osoitteita.

Poissa JordastM

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : Joulukuu 19, 2024, 19:17:49 »
Kyllä ne ihan normisiistejä oli, takahuoneita oli yleensä useita yhden oven takana (suht pieniä koppeja) simppeli kalustus: sänky,yöpöytä,tuoli,talouspaperi, joissakin kopeissa bidee, toisissa vaan pesuvati/vesikannu. PT otti kopissa fyrkat ja vei sen mamalle ennen kuin mitään muuta tapahtui.
Joo kiva oli kattoa tosta streetwiewsta että Tuulimyllyn katu on vielä hengissä😅 kaipa se pitää taas käydä kattomassa.

Poissa JordastM

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : Joulukuu 19, 2024, 19:22:11 »
Kanariallakin löytyy kohtalaisesti strippiluolia, missä seksiä myydään avoimesti. Taksikuskit ja baarimikot pubeissa tietävät osoitteita.
Ne on yleensä kalliita ja pitää ostella juomia ym ym.ja hoidot tapahtuu verholla muusta klubista erotetussa looshissa.