Suomessa tarjotaan jokapaikassa.Turkissa käydessäni hamamissa ei ehdotettu mitään seksiin viittaavaa,enkä kysynnytkään.
Monesti olen huvitellut ajatuksella mennä suomalaiseen thai-hieromoon, nähdäkseni mitä siellä mulle tarjotaan.
No hieman vastaavaa kokeillut Kiinassa...
Kävelin sisälle ihan ulkopuolelta normikiinalaishieronta paikkaan. Tiskin takana kundien silmät rävähti sepposen selälleen ja alkoi kiinaksi kova pulina. Mä sit nappasin menun tiskiltä ja totesin et kaikki kiinaksi (no se ei yllätä), ja aloin hyvin heikolla kiinankielitaidolla selittään et ihan klassinen kiinalainen kokovartalohieronta ymsyms.
Kundit tuijottaa ja alkaa hokeen et no, no, no...not for you. Mä sit vielä yritän et eiku kyllä, kyllä ja kuinka paljon maksaa yksi tunti...(Kiinassa joissain paikoissa länkkäreitä vierastetaan kun aika kova kielimuuri).
Kundit vaan rivinä huitoo ja ei, ei.
Lähdin sit pois ja lampsin toiseen paikkaan. Myöhemmin kerroin tuosta kiinan kielen opettajalleni, ja se tirskui et se mesta on vain miehille. Mä olin vähän hölmistynyt et eihän siellä ees ollu mitään tyttöjä, ja muutenkin noi tyttömestat nyt yleensä tunnistaa. Eiku se on paikka missä miehet "hieroo" miehiä. Siellä kaikki on miehiä. Opettaja tirskui et ei naiset käy siellä, ja sit keskustelu tietty meni oudoksi, kun se luuli et mä olin ollu etsimässä happy end-paikkaa itselleni. Opettaja kirjoitti kovaa vauhtia osoitetta lapulle "You go here, there is good looking men for you, very good massage". Huoh.
Näin jälkikäteen miettien, olihan siinä mestassa vain miehiä mainoskuvissa ja kivan siniset neonvalokyltit. Mutta ota nyt noista aasialaisten homokoodistoista selvää