Onko naapurisivustolla Rin Kallio vielä hieromassa tai lopetanut? Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Osaako joku sanoa mistä osoitteesta hänet löytää?
Uutiset:
Jos en ihan väärin muista niin osoite oli.Ilmo on kyllä olemassa ja viimeiksi vierailtu 1.6.2021 aamupäivällä niin ihmettelin vain että onko lopettamassa työt vai miksi ei vasta.. ja ei tartee haukkua🤨
Hölmöläisenkatu 104 thaimaa 6000
Vittu jos ei vastaa puheluihin eikä viesteihin ja ilmoa ei ole(?), niin mihin päästään loogisella päättelyllä...
Jos en ihan väärin muista niin osoite oli.Ilmo on kyllä olemassa ja viimeiksi vierailtu 1.6.2021 aamupäivällä niin ihmettelin vain että onko lopettamassa työt vai miksi ei vasta.. ja ei tartee haukkua🤨
Vittu jos ei vastaa puheluihin eikä viesteihin ja ilmoa ei ole(?), niin mihin päästään loogisella päättelyllä...
Niin onkin joku syy ja sitä mä tästä hain, että jos joku on ehkkä viime aikoina vierrailut hänen luona ja osaa antaa vähän enemmän tietoa pt-sta...jos sä et tykkää mun kirjoituksesta niin älä sit kommentoi..en voi kaikkia miellyttää enkä tulekkaan.Jos en ihan väärin muista niin osoite oli.Ilmo on kyllä olemassa ja viimeiksi vierailtu 1.6.2021 aamupäivällä niin ihmettelin vain että onko lopettamassa työt vai miksi ei vasta.. ja ei tartee haukkua🤨
En hauku, vaan jos hupakko ei vastaa puheluihin/viesteihin niin siihen on joku syy. Tai ehkä vastaa vaikka viikon päästä.
Mun mielestä asia mikä ei kuulu tänne on spekulaatiot onko huora lopettanut hommat kun ei vastaa päivän päästä. Mut se on vain mun mielipide
Niin onkin joku syy ja sitä mä tästä hain, että jos joku on ehkkä viime aikoina vierrailut hänen luona ja osaa antaa vähän enemmän tietoa pt-sta...jos sä et tykkää mun kirjoituksesta niin älä sit kommentoi..en voi kaikkia miellyttää enkä tulekkaan.Jos en ihan väärin muista niin osoite oli.Ilmo on kyllä olemassa ja viimeiksi vierailtu 1.6.2021 aamupäivällä niin ihmettelin vain että onko lopettamassa työt vai miksi ei vasta.. ja ei tartee haukkua🤨
En hauku, vaan jos hupakko ei vastaa puheluihin/viesteihin niin siihen on joku syy. Tai ehkä vastaa vaikka viikon päästä.
Mun mielestä asia mikä ei kuulu tänne on spekulaatiot onko huora lopettanut hommat kun ei vastaa päivän päästä. Mut se on vain mun mielipide
Löytyykö pk-seudulta thaikkulaa missä hieronnan perään imetään owona kuti kitalakeen?
Poikkesin tuolla joskus tammikuussa suurin odotuksin. Paikalla yksi nainen, ikää noin 40v. Tosi mukava nainen joka tosissaan yritti hieroa mutta erittäin pienikokoisena ei saanut voimaa tarpeeksi hierontaan. Manuaaliterapiaa oli tarjolla jälkihoidoksi. Ei jäänyt mielen paikaksi jonne pitäisi mennä uudestaan.Tikkurilassa, osoitteessa josta tulee mieleen Irwin ilmoittelee naapurissa thaikkula. Ilmoituksista tulee mieleen että saattavat osata jopa hieroa oikeasti. Esillä on myös 2h aika mikä on harvinaista.Kysytäänpä uudestaan olisiko kuukauden aikana kukaan käynyt kokeilemassa ?
Onko kokemuksia tuosta paikasta ? Tuo 2h hieronta 100€ kiinnostaa jos osaavat oikeasti hieroa.
Kannelmäessä Sitratiellä thaikku ilmoituksessa "Vain hierontaa ei muuta", osaako hieroa oikeasti ? Mainostaa myös 90min aikaa 80€.Onko kukaan käynyt tuolla Sitratiellä ?
Tuli käytyä Nikin(28) tykönä Pakkalassa,
Löytyy naapurisivustolta
Palvelu parempaa kuin osain odottaa ja todella hieno mest!, (siisti ja raikas) toisinkuin monessa muussa paikassa.
En voi muutakuin suositella hänen hieronta palvelujaan.
Todella kuuma pakkaus hyvillä kurvailla