Ens viikolla reissu stadiin tiedossa, ja vois käydä jotain thaikkulaa kokeilemassa. Mä olen ehkä vähän erikoinen asiakas, koska mulle kelpais varttuneempikin thai-mature. Onko sellaista tarjolla jossain päin?
Uutiset:
Ens viikolla reissu stadiin tiedossa, ja vois käydä jotain thaikkulaa kokeilemassa. Mä olen ehkä vähän erikoinen asiakas, koska mulle kelpais varttuneempikin thai-mature. Onko sellaista tarjolla jossain päin?Kokeile Malminkartanossa A....tietä. Tuulikaapista vasemmalle on tosi mature muhkea mamma ja oikealle pikkusen vähemmän mature mutta tosi kiva ja palveluhenkinen täti.
Kävin ja saa koko hoito mutta ei hierontaa. Isot raskaat tissit, myös vatsa löytyy mutta oli kiva. Käyn ehkä joskus uudestaan
Isot raskaat tissit
Oliko kuvien nainen siis vastassa?
Entä nauttiko hän myös vai oliko meno perus liukuhihnaa kuten harmillisen monesti thaikuilla tuntuu olevan?
Ens viikolla reissu stadiin tiedossa, ja vois käydä jotain thaikkulaa kokeilemassa. Mä olen ehkä vähän erikoinen asiakas, koska mulle kelpais varttuneempikin thai-mature. Onko sellaista tarjolla jossain päin?Kokeile Malminkartanossa A....tietä. Tuulikaapista vasemmalle on tosi mature muhkea mamma ja oikealle pikkusen vähemmän mature mutta tosi kiva ja palveluhenkinen täti.
Olin just puhelimessa hänen kanssaan ja voi olla että siellä tulee perjantaina kotimatkalla käytyä. Kallio kuin kallio, tuo onkin just se tietty "V...nkatu" jossa on sekä että puolella autotietä thaikkuloita varmaan tusinan verran. Mut on kumminkin ihan yksityisasunnossa oikeasti? Itselle se yksi kerta kun julkisessa käveli koristelluista thaikkulaovista sisään oli omalle pokalle tarpeeks.
Tarjos kyllä vaan puolen tunnin hieronta+happy ending pakettia aika normihintaan ellei tullu ymmärrettyä jotain väärin.
Että näin, jos kipsahdan paikalla niin heitän tänne omat mielipiteeni jatkoksi, mutta vielä on päättämättä että soittaisinko testiksi vielä toisessa threadissä kehutulle non-thai "Stelalle". Saapa nähdä.
Onko kellään kokemusta Porvoonkatu 9 thaikkulasta? Saanut ainakin todella hyvät arvostelut naapurisivustolla.Ei jatkoon.
Kallio Relax Massage - otsikolla ilmoittelevalla Annalla on myös varsin kookkaat tissit, mutta tiukka kroppa. Kasvoista näkee ettei hän ole ihan parikymppinen kuitenkaan. Tarjonta on kokonaisvaltaista ja hieronta kunnollista. Hintataso edullinen.
Omistaa hierontapöydän mutta muu kuin hieronta tehdään sängyssä ja tapahtumapaikkana on yksityisasunto, ei liiketila. Kielirajoitteena ei puhu Suomea.
Olin just puhelimessa hänen kanssaan ja voi olla että siellä tulee perjantaina kotimatkalla käytyä. Kallio kuin kallio, tuo onkin just se tietty "V...nkatu" jossa on sekä että puolella autotietä thaikkuloita varmaan tusinan verran. Mut on kumminkin ihan yksityisasunnossa oikeasti? Itselle se yksi kerta kun julkisessa käveli koristelluista thaikkulaovista sisään oli omalle pokalle tarpeeks.
Tarjos kyllä vaan puolen tunnin hieronta+happy ending pakettia aika normihintaan ellei tullu ymmärrettyä jotain väärin.
Että näin, jos kipsahdan paikalla niin heitän tänne omat mielipiteeni jatkoksi, mutta vielä on päättämättä että soittaisinko testiksi vielä toisessa threadissä kehutulle non-thai "Stelalle". Saapa nähdä.
Joo se on harmi. Tuntuu kuitenkin, että pitkä suvantovaihe on nyt ollu pari-kolme vuotta, ettei hyviä hierojia ole näkynyt.
Tosiaan männävuosina oli aina jossain joku 150cm taskuraketti D-kupin silikooneilla ja treenatulla vartalolla…
No, ehkä taas joku päivä.
Balls
Tarkennatko vähän Makkonen? Emminimi-nikillä ei löydy googlesta. Kiinnostaisi tarkat koordinaatit. Kiitos.
Tarkennatko vähän Makkonen? Emminimi-nikillä ei löydy googlesta. Kiinnostaisi tarkat koordinaatit. Kiitos.
Naapurisivu, laita hakuun itäkeskus, 25 ja silkkipuvussa, puh. loppu -669
Jos et näillä löydä, tarjoot laatikon kalijaa, niin vien sut ovelle.
Nimimerkki Emminimi (väliaikainen nimimerkki)
Naapurisivu, laita hakuun itäkeskus, 25 ja silkkipuvussa, puh. loppu -669
Jos et näillä löydä, tarjoot laatikon kalijaa, niin vien sut ovelle.
Nimimerkki Emminimi (väliaikainen nimimerkki)
Varmaan kyseessä nimimerkillä "NimiEnmi" kulkeva. Ikä, sijainti ja numeron loppu vastaa. Tuo toinenkin ilmo on varmaan olemassa kun tuli googlessa vastaan, mutta ei ole aktiivinen. Voisi kyllä olla kiinnostava tapaus, tosin en tyypillisesti jaksa mennä noin pitkälle perusreiteiltäni B2B:n vuoksi. Kuvista ei hirveästi näe minkänäköinen nainen olisi ovella vastassa.
Onkos kukaan täällä käynyt deedin hoidossa Tikkurilassa? Mainostaa 80I-kuppia. Olga on nyt muualla ja Aliina ilmeisesti lomalla, ja nyt jotenkin kovalla tissituulella.