On alkanut mietityttää eräs asia. Katson hupakkotarjontaa, sovin uusia käyntejä, ja luen hupakointifoorumeita aamuin, päivittäin ja illoin. Lisäksi välillä on huoakointipäiviä, johon menee vielä enemmän aikaa kun valmistaudun niihin huolellisesti. On vaikeaa arvioida, kuinka monta tuntia näihin kaikkiin juttuihin menee yleensä keskimäärin, mutta ainakin 4 tuntia yhtenä päivänä ! Ja joka päivä kun olen töissä, niin ajatukset pyörii välillä muualla. On alkanut himoittaa liikaa, ja ajatukset laukkaa muualla, kuten on pyllyissä ja tisseissä. Tai siinä, että kenen luona voisi käydä seuraavaksi. Erektiota olen joutunut välillä peittämää. Tämä häiritsee hiukan työntekoani, enkä suoriudu hommastani niin tehokkaasti kuin normaalisti. Dokumenttien luetun ymmärtämisestä ei tule mitään, koska yhdyntä on jatkuvasti mielessäni . Olenkohan tullut liian riippuvaiseksi hupakoinnista? Löytyykö turskia, joilla samoja tuntemuksia arkipäivinä duunissa? Kuinka monta tuntia viikossa on riittävää pyhittää harrastuksille, mukaanlukien käynnit, ajatukset, pohdinnat ja tarjonnan selailu? Pitäisikö minun tehdä jotain jotain harrastukselleni?