Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turkki päällä  (Luettu 3435 kertaa)

Poissa Turkismies/86

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Turkki päällä
« : Marraskuu 17, 2023, 23:47:59 »
Mitä ajatuksia muilla siitä, jos nainen pitää turkkia seksin aikana päällä? Etenkin naisten näkökulma kiinnostaa! Itselläni yli 30 vuotta ollut turkkifetissi ja kotoa löytyy kaapista 10 aitoa paksua turkkia, jotka on onnekseni olleet panon aikana naisen päällä!

Kiinnostaako ketään naista harrastaa turkkiseksiä?

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #1 : Marraskuu 18, 2023, 13:52:00 »
Mulle sopis :)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (16)
  • Viestejä: 736
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #2 : Marraskuu 18, 2023, 14:02:04 »
En minäkään tuollaisesta kieltäydy. Mutta eikö siinä tuu tosi kuuma vai onko hikoilu jotenkin osa tätä hommaa...
Nokialla 17.-20.10.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5446
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #3 : Marraskuu 18, 2023, 16:26:49 »
Kun kerran näkökulma kiinnostaa niin kerron. En pidä kidutettuja ja tapettuja eläimiä päälläni mistään hinnasta.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (16)
  • Viestejä: 736
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #4 : Marraskuu 18, 2023, 17:39:28 »
^No juu, en mäkään itselleni ikinä moista hankkisi. Mutta jos jollain sattuu valmiiksi turkkeja olemaan niin vahinko on jo tapahtunut.
Nokialla 17.-20.10.

Poissa Jepsjep

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #5 : Marraskuu 19, 2023, 09:16:58 »
Kun kerran näkökulma kiinnostaa niin kerron. En pidä kidutettuja ja tapettuja eläimiä päälläni mistään hinnasta.

Tää taitaa mennä nyt vähän ot, mutta pakko tarttua tähän.
Minua surettaa aina nämä näkökulmat että tuotanto eläimet olisivat AINA kidutettuja. Toki en ihmettele ajatusta kun julkisuuteen tulee vain ne äärinmäiset huonot tapaukset. Kuvitellaan tapaus että luonasi käy vieras kuvaamassa sinua sovitusti tai että luoksesi tunkeutuu vieras kameroiden kanssa keskellä yötä yllättäen. Hieman voi saada erilaista materiaalia!

Puhumattakaan siitä kuinka paljon nykyisistä keinokuitu vaatteista irtoaa mikromuovia sun muita haitallisia materiaaleja luontoon.

Pahoittelen tätä ot.tä mutta itselle eläimet ja luonto ovat lähellä sydäntäni joten hieman käy tunteisiin :-\
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2023, 09:18:31 kirjoittanut Jepsjep »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5446
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #6 : Marraskuu 19, 2023, 12:36:38 »
Kun kerran näkökulma kiinnostaa niin kerron. En pidä kidutettuja ja tapettuja eläimiä päälläni mistään hinnasta.

Tää taitaa mennä nyt vähän ot, mutta pakko tarttua tähän.
Minua surettaa aina nämä näkökulmat että tuotanto eläimet olisivat AINA kidutettuja. Toki en ihmettele ajatusta kun julkisuuteen tulee vain ne äärinmäiset huonot tapaukset. Kuvitellaan tapaus että luonasi käy vieras kuvaamassa sinua sovitusti tai että luoksesi tunkeutuu vieras kameroiden kanssa keskellä yötä yllättäen. Hieman voi saada erilaista materiaalia!

Puhumattakaan siitä kuinka paljon nykyisistä keinokuitu vaatteista irtoaa mikromuovia sun muita haitallisia materiaaleja luontoon.

Pahoittelen tätä ot.tä mutta itselle eläimet ja luonto ovat lähellä sydäntäni joten hieman käy tunteisiin :-\

Mä en sanonut, että tuotantoeläimet olisi AINA kidutettuja. Turkiseläimistä kyllä näin voin väittää, kun meidän lainsäädäntö ei turvaa toistaiseksi heille kovinkaan hääppöisiä oloja. Olen minäkin onnellisia lehmiä nähnyt, mutta en ikinä onnellista tarhakettua. Toki jos jossain turkistarhalla eläimillä on poikkeuksellisen hyvät ja onnelliset olot, niin mielelläni otan tämän tiedon vastaan.

Eläimet ja luonto on lähellä munkin sydäntä ja olen maalta kotoisin eli en ihan pelkkä kaupunkilaisbimbo huutelemassa. Turkistarhaus on silti mielestäni täysin turhaa eläinten kiduttamista ja mun päälle ei sellaista tule. Ikinä. Mistään hinnasta.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jepsjep

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #7 : Marraskuu 20, 2023, 10:15:38 »
[quote author=MariaEnkeli link=topic=11146.msg344016#msg344016 date=1700317609
Tää taitaa mennä nyt vähän ot, mutta pakko tarttua tähän.
Minua surettaa aina nämä näkökulmat että tuotanto eläimet olisivat AINA kidutettuja. Toki en ihmettele ajatusta kun julkisuuteen tulee vain ne äärinmäiset huonot tapaukset. Kuvitellaan tapaus että luonasi käy vieras kuvaamassa sinua sovitusti tai että luoksesi tunkeutuu vieras kameroiden kanssa keskellä yötä yllättäen. Hieman voi saada erilaista materiaalia!

Puhumattakaan siitä kuinka paljon nykyisistä keinokuitu vaatteista irtoaa mikromuovia sun muita haitallisia materiaaleja luontoon.

Pahoittelen tätä ot.tä mutta itselle eläimet ja luonto ovat lähellä sydäntäni joten hieman käy tunteisiin :-\

Mä en sanonut, että tuotantoeläimet olisi AINA kidutettuja. Turkiseläimistä kyllä näin voin väittää, kun meidän lainsäädäntö ei turvaa toistaiseksi heille kovinkaan hääppöisiä oloja. Olen minäkin onnellisia lehmiä nähnyt, mutta en ikinä onnellista tarhakettua. Toki jos jossain turkistarhalla eläimillä on poikkeuksellisen hyvät ja onnelliset olot, niin mielelläni otan tämän tiedon vastaan.

Eläimet ja luonto on lähellä munkin sydäntä ja olen maalta kotoisin eli en ihan pelkkä kaupunkilaisbimbo huutelemassa. Turkistarhaus on silti mielestäni täysin turhaa eläinten kiduttamista ja mun päälle ei sellaista tule. Ikinä. Mistään hinnasta.


Mä en sanonut, että tuotantoeläimet olisi AINA kidutettuja. Turkiseläimistä kyllä näin voin väittää, kun meidän lainsäädäntö ei turvaa toistaiseksi heille kovinkaan hääppöisiä oloja. Olen minäkin onnellisia lehmiä nähnyt, mutta en ikinä onnellista tarhakettua. Toki jos jossain turkistarhalla eläimillä on poikkeuksellisen hyvät ja onnelliset olot, niin mielelläni otan tämän tiedon vastaan.

Eläimet ja luonto on lähellä munkin sydäntä ja olen maalta kotoisin eli en ihan pelkkä kaupunkilaisbimbo huutelemassa. Turkistarhaus on silti mielestäni täysin turhaa eläinten kiduttamista ja mun päälle ei sellaista tule. Ikinä. Mistään hinnasta.
[/quote]

Minun mielestäni suuri osa tuotanto eläimistä voi hyvin, myös turkiseläimet, toki poikkeuksia aina löytyy kuten myös lemmikkien oloista. Mutta vain hyvinvoivat eläimet tuottavat, kärsivä eläin ei, ja näiden taustalla on monesti hoitajan ongelmat jotka saavat lumipallo efektin.

Kiinnostaisi että millaiset olot tarhoilla pitäisi olla eläimille, jos nykyinen ei ole riittävästi?

Itse en oikein sulata nykyistä influenssan varjolla tehtävää laillisen elinkeinon lopettamista. Ei toki tautia saa päästää leviämään, mutta olen ymmärtänyt että aika hatarilla päätöksillä tuhotaan kymmenien vuosien jalostustyö. Lisäksi kun suurin osa tuotteista myydään ulkomaille on se kansantalodellekkin jonkinasteinen tappio. Puhumattakaan kiertotaluodelliset vaikutukset esim. kasvin viljelyyn.

Mutta turhapa näistä on täällä jauhaa. Jokaisella saa olla mielipiteensä.😘

Pelottaa vain koska oman alan vainoaminen alkaa näin voimallisesti.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 20, 2023, 10:22:52 kirjoittanut Jepsjep »

Poissa Turkismies/86

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #8 : Heinäkuu 04, 2024, 06:55:32 »
En minäkään tuollaisesta kieltäydy. Mutta eikö siinä tuu tosi kuuma vai onko hikoilu jotenkin osa tätä hommaa...

Ymmärrän ehdottomasti sen, että tulee naiselle varmasti kuuma pitäessään turkkia päällä sekin aikana, se ei kuitenkaan ole se mistä kiksejä saan :) ymmärrän myös, jos joku pahoittaa mielensä turkiksista ja pitää minua hirveänä, mutta minun mielestäni turkki naisen päällä näyttää erittäin seksikkäältä ja kyllä, pantavalta. En tiedä mikä siinä on aikoinaan minulle tällaisen laukaissut, mutta olen saanut kokea monen monta seksikertaa naisten kanssa jotka mielellään ovat turkkia käyttäneet.

Kaikki se pehmeys, turkin paksuus ja tuuheus sekä näyttävyys on jotain mistä "kaveri" värähtää samantien. Talvi on siksi lempivuodenaikakin, sillä voi vain istua kahviloissa tai kulkea keskustassa seuraamassa naisia jotka käyttää turkkia tai todella paksua ja pörröistä villapaitaa /islantilaista villapaitaa. Ah!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1243
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #9 : Heinäkuu 04, 2024, 09:02:29 »
On tätä joskus tullut kokeiltua.
Seksiä turkki päällä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5777
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #10 : Heinäkuu 04, 2024, 11:51:57 »
Kiinnostaisi että millaiset olot tarhoilla pitäisi olla eläimille, jos nykyinen ei ole riittävästi?
Turkistarhaus on vähän kuten maksuseksi. Ihmiset antaa voimakkaita kielteisiä kannanottoja vaikka eivät alaa juurikaan tunne, kunhan ovat lueskelleet kohujuttuja mediasta.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 943
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #11 : Heinäkuu 04, 2024, 11:56:04 »
Mitä ajatuksia muilla siitä, jos nainen pitää turkkia seksin aikana päällä?
Kunhan ei ole sellainen värisevä turkki.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5446
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #12 : Heinäkuu 04, 2024, 17:22:24 »
Kiinnostaisi että millaiset olot tarhoilla pitäisi olla eläimille, jos nykyinen ei ole riittävästi?
Turkistarhaus on vähän kuten maksuseksi. Ihmiset antaa voimakkaita kielteisiä kannanottoja vaikka eivät alaa juurikaan tunne, kunhan ovat lueskelleet kohujuttuja mediasta.

Jos muhun viitataan tällä niin mä olen käynytkin turkistarhalla. En toki kaikilla. Mutta harva on kai käynyt kaikilla huorillakaan (kun nyt maksuseksiin haluttiin verrata).
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5777
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #13 : Heinäkuu 04, 2024, 17:36:21 »
Kiinnostaisi että millaiset olot tarhoilla pitäisi olla eläimille, jos nykyinen ei ole riittävästi?
Turkistarhaus on vähän kuten maksuseksi. Ihmiset antaa voimakkaita kielteisiä kannanottoja vaikka eivät alaa juurikaan tunne, kunhan ovat lueskelleet kohujuttuja mediasta.

Jos muhun viitataan tällä niin mä olen käynytkin turkistarhalla. En toki kaikilla. Mutta harva on kai käynyt kaikilla huorillakaan (kun nyt maksuseksiin haluttiin verrata).
Olen minäkin käynyt turkistarhalla. En silti kuvittele että tietäisin alasta paljoakaan, kuvitteletko sinä?
Minusta on ihan ok laittaa boikottiin turkiksia, huoria, suklaamerkkejä taikka mitä tahansa. Eri asia on toitotella näkemystään ympäri nettiä etenkin jos oma tietämättömyys on ilmeistä.
Kyseeessä on joidenkin ihmisten elanto. Lisäksi kyse on siitä luotammeko valvontaviranomaisiin niin että he löytävät epäkohdat eläintensuojelussa ja muussa. Oman havaintoni mukaan kaikkein kriittisin aines löytyy vihervasemmistolaisista vätyksistä jotka eivät itse viitsi tehdä paljoakaan yhteiskunnan hyvinvoinnin eteen.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5446
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #14 : Heinäkuu 04, 2024, 17:48:16 »
^ No takuuvarma keino saada mut pois tästäkin ketjusta on puolueiden huutelu (sekä vihervassari että persu, molemmat huutelut toimii)!
Kaikkea hyvää sun päivään.Turkiksilla tai ilman.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5777
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #15 : Heinäkuu 04, 2024, 18:50:39 »
^ No takuuvarma keino saada mut pois tästäkin ketjusta on puolueiden huutelu (sekä vihervassari että persu, molemmat huutelut toimii)!
Kaikkea hyvää sun päivään.Turkiksilla tai ilman.
Kaikin mokomin. Sillähän sinä tästä keskustelusta selviät.
On se vaan kumma että laillisen elinkeinon harjoittajia saa syytellä ja arvostella mutta se onkin ongelma kun puolustan ja kerron mikä on se rintama mistä nuo äärettömän huonosti perustellut syytökset tapaavat kummuta.

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #16 : Heinäkuu 04, 2024, 19:55:05 »


Jos muhun viitataan tällä niin mä olen käynytkin turkistarhalla.

Montako kettua päästi vapaaksi ja montako sotkit maalilla?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5446
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #17 : Heinäkuu 04, 2024, 20:21:41 »


Jos muhun viitataan tällä niin mä olen käynytkin turkistarhalla.

Montako kettua päästi vapaaksi ja montako sotkit maalilla?

Itseasiassa meinasin sanoa, että vielä kun saadaan kommentit lepskylta ja Thoratilta niin alkaa paketti olemaan kasassa. Aina voi suhun luottaa  :kiss: Onni on asiat, jotka pysyy ennallaan!

Ps. En yhtään. Olin ihan luvallisella käynnillä. Tunnen yrittäjän. Sitähän tässä ei kuitenkaan setä-miehet halua ymmärtää.

Pps. Olen äänestänyt vaaleissa kokoomusta.

Ppps. Tarkastin kuitenkin, että ehdokkaani vastustaa turkistarhausta.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1877
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #18 : Heinäkuu 04, 2024, 22:12:39 »
Turkistarhaus on lopetettava

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #19 : Heinäkuu 04, 2024, 22:14:16 »


Mä en sanonut, että tuotantoeläimet olisi AINA kidutettuja. Turkiseläimistä kyllä näin voin väittää, kun meidän lainsäädäntö ei turvaa toistaiseksi heille kovinkaan hääppöisiä oloja. Olen minäkin onnellisia lehmiä nähnyt, mutta en ikinä onnellista tarhakettua. Toki jos jossain turkistarhalla eläimillä on poikkeuksellisen hyvät ja onnelliset olot, niin mielelläni otan tämän tiedon vastaan.




En yhtään. Olin ihan luvallisella käynnillä. Tunnen yrittäjän. Sitähän tässä ei kuitenkaan setä-miehet halua ymmärtää.


Kirjoitat käyneesi turkistarhalla (yksikkö  8))  Aiemmin kirjoitat että kaikki turkiseläimet ovat AINA kidutettuja.
Toitko tuntemallesi turkistarhaajalle mielipiteesi ilmi suorittamastaan kidutuksesta ja miksi käyt katsomassa tuntemallasi turkistarhalla kurjia oloja? ::)





« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2024, 22:16:32 kirjoittanut lepsky »