^ pihtaavia miehiä ei vaan ole täällä, eikä varmaan naisiakaan.
Hupakot oisitte varmasti myös hyviä parisuhde/seksuaali terapeutteja, siis oikeesti, kun näette aika paljon sinne miesten "julkisivun" taakse.
Kyllä minä pihtaan. Pitää olla rekisteröity numero jos sovitaan treffeistä, salaiseen vastaan joskus ja voimme jutella. Pihtaan myös jos mies on huonosti käyttäytyvä ja pillukullisperma-tasolla puhelun aikana. Muuten en koskaan pihtaa
Kokemukseni varrella olen tullut huomaamaan että me hutsut olemme seksuaaliymmärtäjiä mitä suurimmissa määrin miehen erilaisissa elämäntilanteissa ja -vaiheissa.
Itse en koskaan ole ottanut nuoria, koska aloitin nelikymppisenä. Mutta ruuhkavuosimiehet, joilla parisuhde, lapset ja työ, ovat koskettavin porukka. Hutsu voi auttaa perheen, sen tietämättä, miehen kautta, yli vaikeimpien noin viiden vuoden yli. Olen saanut usean palautteen illallisen äärellä tai pitkällä kävelyllä, josta mies maksaa esim. 300 €, että olen pelastanut avioliiton, ja maksullinen seksi loppuu tähän. Tämä salainen auttaminen, josta olen saanut hyvän korvauksen, saa kruununsa tällaisissa tilanteissa. Olemme puhuneet paljon vuosien varrella.
Sitten on tietenkin miehiä jotka vain haluavat seksiä, ja saavat sitä, piste.
Seuraavana tulevat miehet, joilla pitkä liitto, ei parisuhdetta ollenkaan, keski-ikä, sen myöhäisemmät vuodet painavat päälle. On vaikeuksia jaksaa liitossa, työssä, on erektiovaikeuksia, on olematonta seksuaalisuutta.
OT Hesarissa oli muuten joulun alla hyvä juttu teststeronista, etsikää, tai yritän linkittää tänne myöhemmin.
Tai että rakas, vuosikymmenten jälkeen on sairastunut niin, ettei seksielämä enää ole mahdollinen, syystä tai toisesta.
Kaikissa näissä vaikeissa elämänvaiheissa hutsu voi olla apuna, jos mies vaan luottaa. Mies voi jaksaa olla omahoitaja vaikeasti sairaalle vaimolleen koska pääsee lämpimään syliin, rauhaisaan jutteluun ja lopuksi orgasmiin, jos sitä haluaa. Kaikki eivät edes halua.
Joten totta turiset. Maksulliset naiset voivat olla mitä parhain tapa selvitä vaikeista elämäntilanteista.
HS 18.12.19 oli juttu testosteronista, suomalainen mies haastattelussa. Se on maksumuurin takana, joten en halua kopioda sitä tähän. Toimittajien pitää saada palkkansa. Kirjastosta löytynee. Mutta jutun juuri oli se, että testosteronia ei tk- ja työterveyslääkärit halua lähettää mitattavaksi labraan helposti, joten jos on varaa maksaa yksityinen lääkäri tai on hyvä puhumaan, voisi olla syytä mittauttaa se. On kuulema mahdoliista sekoittaa masennulseen.