Urbaania legedaa on, että turskilla olisi jokin runkkurinki, missä suosituksia ja antisuosituksia jaeltaisiin.
Joillain varmasti ja nähtävästi onkin.
Eehheheee, sattuneesta syystä tämä nauratti minua kovin.
Uutiset:
Urbaania legedaa on, että turskilla olisi jokin runkkurinki, missä suosituksia ja antisuosituksia jaeltaisiin.
Joillain varmasti ja nähtävästi onkin.
Mutta entäs toisinpäin? Onko hupakko koskaan suositellut kolleegaansa? Syystä tai toisesta? Tarttuisiko asiakkaat semmoiseen ja suostuisivatko hupakot niin tekemään?
Enpä ole näistä asioista kellekään puhellut, saati suositellut. Henkilökemia toimii tai sitten ei sihteerin kanssa, ei sitä voi ennustaa etukäteen.
Samaten, jos tuttu sihteeri suosittelee kaveriaan niin ei se homma välttis toimi tuon kaverin kanssa...
Enpä ole näistä asioista kellekään puhellut, saati suositellut. Henkilökemia toimii tai sitten ei sihteerin kanssa, ei sitä voi ennustaa etukäteen.
Samaten, jos tuttu sihteeri suosittelee kaveriaan niin ei se homma välttis toimi tuon kaverin kanssa...
Mä olen monta kertaa ajatellut näissä rapsa jutuissa, että miten se voi auttaa toista turskaa valitsemaan mieleisen palvelun tarjoajan. Tottakai palveluasenteen ilmitulon merkitys on niissä hyvinkin keskeinen, mutta jos mä pidän jostain tytöstä, niin ei kait se tarkoita, että muutkin pitäisi samasta persoonasta automaattisesti.
Periaatteessa rapsoilla voi pyyhkiä hanuria😁
Periaatteessa rapsoilla voi pyyhkiä hanuria😁
Miten miehet, pystyttekö suosittelemaan kavereillenne jotain maksullista kertoen kaikki tarvittavat yksityiskohdat?
Puhutteko näistä jutuista esim työkavereiden kanssa?
Muutama päivä sitten sattui hassu juttu. Miten siihen pitäisi suhtautua.
Ennestään tuntematon mies osti aikaa. Kun hän tuli paikalle, sanoi kaverinsa suositelleen minua:"Siltä naiselta saa tosi hyvät käsihoidot. Mene kokeilemaan."
Hetken keskustelimme aiheesta Onko ihan tavallista suositella työkaverille tai ystävälle erotiikan palveluntarjoajaa.
Puhutaanko työkavereiden kesken kuka käy maksullisella, kenen luona ja mitä palveluja ostaa.
Miten miehet, pystyttekö suosittelemaan kavereillenne jotain maksullista kertoen kaikki tarvittavat yksityiskohdat?
Puhutteko näistä jutuista esim työkavereiden kanssa?