Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysyntä ja tarjonta  (Luettu 1499 kertaa)

Poissa Pesusieni

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Kysyntä ja tarjonta
« : Marraskuu 26, 2023, 22:49:50 »
Arvon weljet, seuraavaa olen miettinyt.

Useamman pt:n suusta olen nyt kuullut, että asiakkaita on liian vähän. Mietiskelen, että ihmisen luomien lakien mukaan tarjonta tyrehtyy, jos kysyntää ei ole. Tarvitseeko tästä huolestua?

Mistähän tämä minulle informoitu kysynnän hiipuminen johtuu? Onko herroilla rahat lopussa vai huolestuttaako tulevaisuus? Vai onko joululahjat vielä ostamatta :D

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 492
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kysyntä ja tarjonta
« Vastaus #1 : Marraskuu 26, 2023, 23:33:38 »
Eikös silloin kun on kysyntää vähän tarjottuun hintaan nähden pitäisi kysyntää lisätä ihan hintaa pudottamalla? Harvalla kun on rajaton budjetti tähän harrastukseen.

Itse en lähde enää lainkaan mihinkään villeihin kokeiluihin vaan pyrin aina valikoimaan rapsatun pt:n jolla tuoreet kuvat. Kotimaisia en tapaa enää juuri lainkaan koska hinta/laatu ei yleensä kohtaa.

Monella amatöörilläkin se on tunnin minimiaika ja siitä hintapyyntö 300.. ja erilaisia rajoitteita riittää joten ei jaksa vaivautua.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2023, 23:35:29 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 324
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysyntä ja tarjonta
« Vastaus #2 : Marraskuu 27, 2023, 00:53:43 »
oikeaa asiaa.

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 417
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysyntä ja tarjonta
« Vastaus #3 : Marraskuu 27, 2023, 06:58:59 »
Eikös silloin kun on kysyntää vähän tarjottuun hintaan nähden pitäisi kysyntää lisätä ihan hintaa pudottamalla? Harvalla kun on rajaton budjetti tähän harrastukseen.

Itse en lähde enää lainkaan mihinkään villeihin kokeiluihin vaan pyrin aina valikoimaan rapsatun pt:n jolla tuoreet kuvat. Kotimaisia en tapaa enää juuri lainkaan koska hinta/laatu ei yleensä kohtaa.

Monella amatöörilläkin se on tunnin minimiaika ja siitä hintapyyntö 300.. ja erilaisia rajoitteita riittää joten ei jaksa vaivautua.

Näinhän markkinat toimivat. Kysynnän laskiessa hinnat laskevat.

Varmasti on pt:a, joilla on vakiintunut asiakaskunta ja jotka eivät hintoja juuri mieti.

Sitten on uudet tulokasturskat, jotka eivät ole vielä perillä hinnoista ja maksavat innoissaan mitä vaan.

Ja sit on tämä ryhmä, johon itsekkin kuulun eli vähän kriittisemmin hintoihin ja sillä saataviin palveluihin suhtautuva.

Tässä ryhmässä olijat yleensä tietävät jo elämänkokemuksellaan, että naisten alapäät ovat samanlaisia eikä kullalla kuorruterruja emättimiä ole olemassa.
Eli järjettömät hintapyynnöt tiedetään perusteettomiksi eikä niihin vastata.
Myös itse palveluilta ehkä odotetaan muutakin kuin kumin läpi nuolemista ja kumisuikkaria.

Tuntuu muuten, että mitä enemmän tyttö (Suomi) itsensä hinnoittelee, sitä vähempi on palveluvalikoimaa. Toki on poikkeuksia, mut noin yleensä.

Mut toisaalta jos olet miesoletettu, jolta puuttuvat kaikki avut "menestyä" naismaailmassa, silloin pt:n on helppo lypsää vaikka mitä hintaa olemattomin palveluin.

Mä otan välillä riskejä uusien suomityttöjen kanssa, jos palvelut/hinta kohtaavat.
Sieltä olen vakkarini löytänyt, riskeillä.

Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus taas riski ottaa.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7006
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kysyntä ja tarjonta
« Vastaus #4 : Marraskuu 27, 2023, 17:21:05 »
Arvon weljet, seuraavaa olen miettinyt.

Useamman pt:n suusta olen nyt kuullut, että asiakkaita on liian vähän. Mietiskelen, että ihmisen luomien lakien mukaan tarjonta tyrehtyy, jos kysyntää ei ole. Tarvitseeko tästä huolestua?

Mistähän tämä minulle informoitu kysynnän hiipuminen johtuu? Onko herroilla rahat lopussa vai huolestuttaako tulevaisuus? Vai onko joululahjat vielä ostamatta :D

Varmaankin talouden tilanne eli hintojen nouseminen (inflaatio) lähes kaikkialla palkkaa enemmän ja korkojen nousu ovat mahdollisesti vähentäneet käytössä olevaa hupikassaa. Työllisyys on osalla aloista alenemaan päin ja myöskään taantuma ei varmaankaan helpota asiaa eli säästetään sieltä mistä voidaan. Näistä palveluista on silloin helppo "säästää." Lisäksi tarjontaa ainakin pks-seudulla on ollut reilusti Koronavuosien jälkeen, toki hyvin paljon samoja hupakkoja.

Lahjat on ainakin minun osalta ostettu ja nautintomatkailu jatkuu etukenossa  :behind:


Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 50 )

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysyntä ja tarjonta
« Vastaus #5 : Marraskuu 27, 2023, 17:49:57 »
eläminen tullut kalliimmaksi,duunit vähentyneet,joten jää tämä harrastus vähäisemmäksi.tosin seuraan aktiivisesti hintakehitystä.
jos löytyy hinta/laatu suhteella kokeilemisen arvoinen neito,niin mikä ettei.
jos mä vaan ihan vähän...