Kun Anni tavattiin niin mä olisin saattanut ennakkoon ajatella jonkinlaisen läheisyys/hemmottelujutun riittävän siihen mitä halusin. Ja ehkä olisikin riittänyt. Mutta olen kuitenkin sen verran toiminnan mies, että vaikka paneminen ei ollut päällimmäisenä mielessä, niin pelkkä hipsuttelu olisi varmaan lopulta ollut aika kidutusta vaikka miten olisin muka väsynyt.
Joten, tarvitseeko tällä palvelulla olla halvempi hinta, jos se hinnoittelu luo lieveilmiöitä? Vai voisiko se olla vain esimerkki siitä mitä normaalihintainen tapaaminen voi asiakkaan halutessa? Helpompi asiakkaanakin kysyä sellaista, jos ei tarvitse speksata koko skenaariota tyhjästä. Etenkin jos kyseessä on ensitapaaminen, josta sopiessa pitää erityisesti varoa väärinymmärretyksi tulemista.
Ja olisiko tässä tilanteessa oleellista voida myydä rajauksella, että sisältö ei varmasti muutu seksuaaliseksi (muuten kuin mahdollista naapurisivuston sääntöjen kanssa leikkimistä varten)? Koska silloinhan sä tietäisit ennakkokoon millaista kokonaisuutta olet myymässä, millaisen tunnelman luomista sulta odotetaan jne.
Eskimoveljeni mattssonni tätäkin teemaa ehti jo lähestyä, mutta vaikea tietää onko noissa asiakkaiden kyselyissä kyse vain tinkimisestä, vai ihan siitä että osa todellista seksinmyyntikanavien kautta tulevaa kysyntää ei lopulta ole puhtaalle läheisyysterapialle. Tähän kohtaan ristiviittaus niihin miljoonaan kyselyyn oikeasti osaavasta hierojasta, jolta saisi myös onnellisen lopun.
En siis toki mitenkään kiistä, etteikö miehille voisi mennä kaupaksi myös seksityöntekijän tarjoama, normaalista poikkeavilla painotuksilla markkinoitu superkallis rosen. Tai mihin sitä läheisyysterapiaa haluaakin verrata. Kunhan miehenä olemisen kokemusasiantuntijana pohdiskelen ääneen tästä omasta, mitä itse ehkä haluaisin ostaa perspektiivistä.