Suurena hierontapalveluiden ystävänä haluaisin lukea muiden kokemuksia Jennyxoxon tarjoamasta hieronnasta? Ilmoitus naapurissa hierontaosiossa. Olen ollut kyllä Jennyyn yhteydessä mutta vielä ei ole saatu aikatauluja sopimaan yhteen.
Uutiset:
Jos jollain kelpaa pelkkä hieronta joko käsihoidolla lopuksi tai vaihtoehtoisesti lopuksi toivotellaan puolin ja toisin hyviä jatkoja niin siitä vaan. jos mulla on tarvetta ihan normi hierontaan niin en mäsitä sexitreffien hierontaosastolta lähde hakemaan laillistetuilta hierojilta juuri hieronta toimii varmasti ammattitaitoisemmin.Sexiteffien hierontakategoriasta on oletus odottaa sitä panoakin kun sexigatekoria sivustolla kuitenkin ollaan.Onhan niitä muitakin jennyn tyylisiä jotka siellä ilman sexiä palveluita tarjoaa .En siis sexittömiä hierontoja noilla sivuilla itselleni tule hyväksymään. Rami
Olen kerran lähettänyt sähköpostia tälle jennylle ja sieltä tuli pitkä litania palveluista ja hinnoista ja sexi yhdyntä eli pano ei kuulu kuvioihin. Jokainen joka näitä sivuja katsoo niin haluaa varmasti myös vaikka lisämaksua vastaan sen panon.
jos mulla on tarvetta ihan normi hierontaan niin en mäsitä sexitreffien hierontaosastolta lähde hakemaan laillistetuilta hierojilta juuri hieronta toimii varmasti ammattitaitoisemmin.Sexiteffien hierontakategoriasta on oletus odottaa sitä panoakin kun sexigatekoria sivustolla kuitenkin ollaan