Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fitness Cristina  (Luettu 1572 kertaa)

Poissa Isildur

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Fitness Cristina
« : Joulukuu 08, 2023, 15:28:19 »
Onko kukaan käynyt tapaamassa Fitness Cristinaa (ilmoitus löytyy RE:stä)?

Lähetin hänelle eilen illalla whatsappissa viestin varatakseni ajan tälle aamulle. Cristina vastasi illalla nopeasti, että se sopii hänelle. Tämän jälkeen kysyin vielä hänen osoitettaan, mutta hän vastasi vain että lähettää sen minulle aamulla. Kuittasin hänelle että tämä on ok minulle.

Aamulla hän ei kuitenkaan lähettänyt osoitetta minulle sovitusti, joten jätin tapaamisen väliin, kun en tiennyt minne tulla. Myöhemmin hän laittoi minulle viestin, jossa syytti minua valehtelijaksi, kun en tullutkaan paikalle. Vastasin, että en voinut tulla, kun en saanut osoitetta. Tähän hän sanoi, että minun olisi pitänyt kysyä osoitetta uudelleen, jos olisin oikeasti halunnut tulla.

Minulle jäi tästä hieman hämmentynyt fiilis, kun ei hän ollut pyytänyt minua vahvistamaan tapaamista erikseen. Olisin kyllä käynyt tapaamassa häntä, jos hän vain olisi kertonut osoitteen suoraan. Minulla on sen verran pitkä matka Vantaalle, että tarvitsen osoitteen hyvissä ajoin, jotta ehdin ajoissa tapaamiseen.

Poissa Asrm69

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fitness Cristina
« Vastaus #1 : Joulukuu 08, 2023, 15:36:59 »
Ihan sama on minullakin osoitteiden kanssa. Tykkään suunnitella rauhassa reitin ja vaikka poiketa jossain ennen tai jälkeen. Ja tosiaan ehdinkö mestoille minne sovittu aika.

En ymmärrä miksei voi antaa osoitetta "sinne päin edes". Vaikka ilman rappua tai ilman talon numeroa. Tai talon numerot pitkällä kadulla vaikka 4 sarja, et yksi näistä.

Osaan löytää paremmin perille. Kerran yksi lähetti mulle osoitteen 10 min ennen. Oloin vähintään 45 min päässä julkisilla liikkeellä. Useasti mitään ei tipu ennen kuin ihan varmasti vakuutettu tuleminen tai lupaa 2h ennen tms.

Itse antaisin korttelin nimen tai vaikka hotlan nimen tai jotain. Ilmossa kortteli, viesteissä tarkempaa Mut ei vielä ihan perille.

Tuon kun kaikki oppisivat.
Kaikkeen ei pidä suostua ❤️

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 492
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fitness Cristina
« Vastaus #2 : Joulukuu 08, 2023, 16:14:42 »
Jep. Tätä en voi käsittää. Eräs pt panttasi kerran oikeaa kerrosta varmaan vartin kun ei voinut "uskoa" että kadulta rappuun siirtymiseen kuluu vajaa 30 s. No ei siitä tapaamisestakaan mitään tullut kun neiti katsoi tarpeelliseksi alkaa selvittää juurta jaksaen miksi näin oli käynyt.. Ei ole kaikilla ihan korvienväliosasto siis kunnossa..
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2023, 16:32:30 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fitness Cristina
« Vastaus #3 : Joulukuu 08, 2023, 16:56:42 »
Itse suunnittelin reissua kyseiselle professorille mutta jotenkin vaan kuvat syvä analyysini jälkeen vaikutti liika miesmäisiltä joten päädyin jättämään väliin kyseisen kattauksen.

Samaa mieltä tosta vastaanoton sijainnista että joku suuntaa antava tieto olis hyvä saada tarpeeksi ajoissa ettei homma mene pikasuunistuksen puolelle se on kyllä aika vittumaista hommaa.