Vieläkö ehtii pyllistää perjantaille.. jouluun on kuutisen vkoa aikaa ja pikkujoulusesonki alkaa olla kuumimmillaanSielläkö se Pukin ”Muori” onkin 😍
Köyrisin
Uutiset:
Vieläkö ehtii pyllistää perjantaille.. jouluun on kuutisen vkoa aikaa ja pikkujoulusesonki alkaa olla kuumimmillaanSielläkö se Pukin ”Muori” onkin 😍
Valoa marraskuuhun 🌸wow! Kyllä marraskuukin olisi ihan mukava jos tuossa vois pötkötellä vieressä lusikassa
Kuvaaja: Empoweredbykrista
Mun peba jota ihanasti pääsi mun hyvä domina ystävä koskettelee tänään täällä Kotkas😉
Hahhah😁vai sellasta ois pitäny, oisit ite tullu laittaa jos kerran tota mieltä oot 😉Mun peba jota ihanasti pääsi mun hyvä domina ystävä koskettelee tänään täällä Kotkas😉
Sano sille hyvälle ystävälle, että työntää ton kätensä perseeseen.
Meni hyvä kuva pilalle..
Hahhah😁vai sellasta ois pitäny, oisit ite tullu laittaa jos kerran tota mieltä oot 😉Mun peba jota ihanasti pääsi mun hyvä domina ystävä koskettelee tänään täällä Kotkas😉
Meni hyvä kuva pilalle..
Vai nössöily 😁 hah! Mua ei yksikään mies laita ojennukseen😉 mä laitan miehet ojennukseen 🔥😈Hahhah😁vai sellasta ois pitäny, oisit ite tullu laittaa jos kerran tota mieltä oot 😉Mun peba jota ihanasti pääsi mun hyvä domina ystävä koskettelee tänään täällä Kotkas😉
Meni hyvä kuva pilalle..
Täytyy tulla!!
Tuommoinen nösseily loppuu nyt heti, sanoo setä Hetvield
Vai nössöily 😁 hah! Mua ei yksikään mies laita ojennukseen😉 mä laitan miehet ojennukseen 🔥😈Hahhah😁vai sellasta ois pitäny, oisit ite tullu laittaa jos kerran tota mieltä oot 😉Mun peba jota ihanasti pääsi mun hyvä domina ystävä koskettelee tänään täällä Kotkas😉
Meni hyvä kuva pilalle..
Täytyy tulla!!
Sorry, mut mua ei innosta dominoivat miehet ollenkaan 😁Vai nössöily 😁 hah! Mua ei yksikään mies laita ojennukseen😉 mä laitan miehet ojennukseen 🔥😈Hahhah😁vai sellasta ois pitäny, oisit ite tullu laittaa jos kerran tota mieltä oot 😉Mun peba jota ihanasti pääsi mun hyvä domina ystävä koskettelee tänään täällä Kotkas😉
Meni hyvä kuva pilalle..
Täytyy tulla!!
Sä et olekkaan vielä kohdannut setä Hetvieldiä.
Mä en ole kuin nää muut nössykät täällä, keitä voi määräillä.
Mä olen olen se kuka komentaa!!
^Niih💋❤️Makuasioita nämäkin mitkä sytyttää. Kaikki miehet on kivoja kunhan ei ole liian ylimielinen ja pomottava mulle😁 mä tuun kaikkien kaa toimeen yleensä aina 😉
Joo, tykkäät nössyköistä.
Katsomme sitten eri suuntaan
^Niih💋❤️Makuasioita nämäkin mitkä sytyttää. Kaikki miehet on kivoja kunhan ei ole liian ylimielinen ja pomottava mulle😁 mä tuun kaikkien kaa toimeen yleensä aina 😉
^En tunne 😊
Tunnetko Hese69:n ?
On mullaki tietyt mieltymykset miehiin 😉 huolimatta tästä seksityöstä. Työ on työtä eri tavalla ku mikä sit vapaa-ajalla sytyttää 😊^Niih💋❤️Makuasioita nämäkin mitkä sytyttää. Kaikki miehet on kivoja kunhan ei ole liian ylimielinen ja pomottava mulle😁 mä tuun kaikkien kaa toimeen yleensä aina 😉
Olisit vain suoraan sanonut, että kaikki miehet kenellä on paksulompakko.
Häh, osuinko oikeaan. OSUINKO[veto hymiöt tähän]...
On mullaki tietyt mieltymykset miehiin 😉 huolimatta tästä seksityöstä. Työ on työtä eri tavalla ku mikä sit vapaa-ajalla sytyttää 😊^Niih💋❤️Makuasioita nämäkin mitkä sytyttää. Kaikki miehet on kivoja kunhan ei ole liian ylimielinen ja pomottava mulle😁 mä tuun kaikkien kaa toimeen yleensä aina 😉
Kyllä mä sen huomasin että sulla on kieroutunut huumorintaju 😁🤣On mullaki tietyt mieltymykset miehiin 😉 huolimatta tästä seksityöstä. Työ on työtä eri tavalla ku mikä sit vapaa-ajalla sytyttää 😊^Niih💋❤️Makuasioita nämäkin mitkä sytyttää. Kaikki miehet on kivoja kunhan ei ole liian ylimielinen ja pomottava mulle😁 mä tuun kaikkien kaa toimeen yleensä aina 😉
Tottakai on.
Mulla on vähän kieroutunut huumorintaju.
En näe sitä rajaa minkä liian useasti ylitän, niin kiva että olet täällä ja kommentoi ketjuihin, niin saadaan vähän naisiakin tänne.
Köyrisin
Köyrisin
Joo😘.. sain tuhmana läpsyn pepulle Pukilta 😂
Saankohan yhtään joululahjaa tänä vuonna 🤔