Kylläpä on monta houkuttelevaa peppukuvaa tullut. Kaikki upeita. Kelpaisi olla pukkina.
Uutiset:
Farkkupeppua;)
Saunan lämmössä lämmittelemässä..
Saunan lämmössä lämmittelemässä..
Tän peppu on niin pumpattu kolmen päivän tehotreeni jälkeen ettei taivu kuvaan Massakausi - suklaata ja rautaa
Ihania kuvia on tarjolla Kuola valuu suupielestä katsellessa 💋
Tää peppu on ollut lomalla koronaa paossa. kaipaisi jo kovasti kovaa sisäänsä
Tää peppu on ollut lomalla koronaa paossa. kaipaisi jo kovasti kovaa sisäänsäJoo selvästi tuo peppu kaipaa kovaa kyytiä.
Tää peppu on ollut lomalla koronaa paossa. kaipaisi jo kovasti kovaa sisäänsä
Ootko miettinyt jos peppu on unohtanut miten otetaan penistä sisään ja mikään ei enää onnistu? Selibaatissa loppuelämän.
Mä voisin tulla vapauttamaan sun perseen noista naruista 😘Ootko miettinyt jos peppu on unohtanut miten otetaan penistä sisään ja mikään ei enää onnistu? Selibaatissa loppuelämän.
Peppu voi unohtaa, mutta pillu ei
Vai olikohan kysee siitä yleisestä perseen saamisesta...
Mutta pitkästä aikaa uusia kuvia munkin perseestä, se oli melkein jo unohtanut miten olla kuvattavana.
Mä voisin tulla vapauttamaan sun perseen noista naruista 😘Ootko miettinyt jos peppu on unohtanut miten otetaan penistä sisään ja mikään ei enää onnistu? Selibaatissa loppuelämän.
Mutta pitkästä aikaa uusia kuvia munkin perseestä, se oli melkein jo unohtanut miten olla kuvattavana.
Mä voisin vapauttaa ton perseen Venlasta. Mitäs siihen sanotte,,,
Ootko miettinyt jos peppu on unohtanut miten otetaan penistä sisään ja mikään ei enää onnistu? Selibaatissa loppuelämän.
[/qute]Toi kuvA ei ole kylläkään kenenkään munkin perseestä, vaan ihan Venlan oma takapeili ja kuva on taas todella hyvä ja noi korkkarit