Mä voisin vapauttaa ton perseen Venlasta. Mitäs siihen sanotte,,,
Toi ois aika kova
Eih, perseen tulisi liian ikävä tissejä.
Uutiset:
Mä voisin vapauttaa ton perseen Venlasta. Mitäs siihen sanotte,,,
Mutta pitkästä aikaa uusia kuvia munkin perseestä, se oli melkein jo unohtanut miten olla kuvattavana.
Julkisen paikan kohdevalaistus on toimiva.Ihanat pyöreät pyllynposket ja kapea uuma. Todella upea vartalo...
Välillä ihmettelen perunalla kuvattuja peppukuvia, ei pahalla
Semmoinen vinkki sommitteluun, että GoPro Hero 8 @4K-HEVC kuvaamaan sopivaan paikkaan, pyörittele siinä aikasi ja lopulta Windows Movie Makerillä valitse paras frame. Avot! siinä sulla on still-kuva eikö tartte miettiä mitään kaukolaukaisimia/ajastinta.
_
dijon on sinappi
Välillä ihmettelen perunalla kuvattuja peppukuvia, ei pahalla
Joo antakaa ihmisten julkaista sellaisia kuvia kuin huvittaa, kaikkia (esim itseäni) ei kiinnosta alkaa kikkailee silloin harvoin jos haluan ees ottaa kuvia. Ammattikuvaajat ja ilmoitukset erikseen tai sit voi mennä vaikka sinne kuvaajien foorumille arvostelemaan kuvanlaatuja 😁
Muttei hyvälläkään..
Ja tulee fiilis että laitanpa tuon saitille perhana. Ilmoituskuvat erikseen ;-)
Kyllä tänne mahtuu kaikenlaatuisia räpsyjä
Joo antakaa ihmisten julkaista sellaisia kuvia kuin huvittaa, kaikkia (esim itseäni) ei kiinnosta alkaa kikkailee
Säikähdin että olen TAAS juonut itseni vahingossa humalaan kun perse on sumun peitossa.
Huh, se olikin perunalla otettu kuva.
Älkäähän nyt, minä ainakin jäin ihan innolla odottamaan, kuinka dijon kohta postaa meidän ihailtavaksi laadukkaita ja takuulla vimeisen-päälle-vehkeillä otettuja peppukuviaan! 🤩
Just meinasin kirjoittaa et jos kuvien kuvaustekninen laatu on se mikä kiinnostaa
Back in business
Jospa täti aloittaa tämän viikon perseilyt
Kaalimato
Olkaa hyvä <3