Tulin vielä pyllistelemään ja huomiohuoraamaan perseineni..
Nyt on näkymät kohdillaan🤩
Uutiset:
Onnistuukohan tää mun kuvan lähetys..! Mutta vaikka vähän myöhästyin peppuperjantaista niin kai lauantainakin saa nauttia pehmeistä persikoista..?Joka päivä voi poluilla
Tulin vielä pyllistelemään ja huomiohuoraamaan perseineni..Kyllä kannatti
Onnistuukohan tää mun kuvan lähetys..! Mutta vaikka vähän myöhästyin peppuperjantaista niin kai lauantainakin saa nauttia pehmeistä persikoista..?
Onnistuukohan tää mun kuvan lähetys..! Mutta vaikka vähän myöhästyin peppuperjantaista niin kai lauantainakin saa nauttia pehmeistä persikoista..?
Pahoittelut, ettei ole perse-perjantai. Voin kyllä poistaa kuvan jos se häiritsee;)
Pahoittelut, ettei ole perse-perjantai. Voin kyllä poistaa kuvan jos se häiritsee;)
Takapuolitiistai kelpaa myös
Pahoittelut, ettei ole perse-perjantai. Voin kyllä poistaa kuvan jos se häiritsee;)Herkullinen kuva kyllä 😜
Pahoittelut, ettei ole perse-perjantai. Voin kyllä poistaa kuvan jos se häiritsee;)Tuota herkkua katsoo mielellään vaikka joka päivä 😍
Aamupepa Porissa.